۳۸۸۵۲۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

وقوع یک حادثه جدید در پتروشیمی

به دلیل آتش‌سوزی و انفجار در مجتمع پتروشیمی مبین به عنوان تنها تامین‌کننده یوتیلیتی طرح های پتروشیمی، تولید محصولات پتروشیمی در تمامی مجتمع‌های فاز یک عسلویه متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: آتش‌سوزی و انفجار پیش از ظهر امروز در مجتمع پتروشیمی مبین منجر به توقف تولید محصولات پتروشیمی در تمامی واحدهای پتروشیمی منطقه عسلویه شده است.

در حال حاضر پتروشیمی مبین تنها تامین‌کننده خدمات یوتیلیتی مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در فاز اول عسلویه است، به طوری که خدماتی همچون آب، برق، بخار، نیتروژن و سایر خدمات موردنیاز طرح‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه صرفا توسط پتروشیمی مبین تامین می‌شود.

با حادثه آتش‌سوزی و انفجاری که پیش از ظهر امروز در مجتمع پتروشیمی مبین به وقوع پیوسته است، هم اکنون فعالیت‌های این مجتمع استراتژیک پتروشیمیایی در عسلویه متوقف شده و عملا ارائه خدمات یوتیلیتی به تمامی طرح‌های فاز اول پتروشیمی در بندر عسلویه به حالت تعلیق درآمده است.

هم اکنون آتش‌سوزی در پتروشیمی مبین مهار شده، اما تاکنون گزارشی از خسارت‌های مالی در این پتروشیمی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی گزارش نشده است.

در شرایط فعلی، مجتمع‌های بزرگ پتروشیمی ایران شامل جم، آریا ساسول، کاویان، مروارید، زاگرس، پردیس، پارس، برزویه و ... همگی خدمات یوتیلیتی خود را از پتروشیمی مبین دریافت می‌کنند.

به طور تقریبی ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در فاز اول منطقه عسلویه حدود ۲۰ میلیون تن در سال برآورد می‌شود که فعلا به دلیل توقف فعالیت‌های پتروشیمی مبین، تولید محصولات پتروشیمی در این هاب بزرگ پتروشیمیایی ایران و خاورمیانه به حالت تعلیق درآمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی همه شرکت ها را خصوصی نموده اید و شرکت های خصوصی هم حق کارگران و مهندسان را نمی دهند و حقوق بخور و نمیر می دهند باید همیشه منتظر چنین اتفاقاتی باشند

    • بدون نام

      قابل توجه معاون وزیر نفت که وضعیت پتروشیمی ها را پویا و رو به رشد توصیف کرده. البته ما بیشتر به جای رو به رشد بودن اخبار آتشی سوزی در پتروشیمی ها را می شنویم. این امر به نظر، کوتاهی دست اندر کارانی هست که باید فرد دلسوز تری عهده دار این صنایع باشه.

    • بدون نام

      وزبر عرضه اداره وزارت را نداره چرا مجلس افتضاش نمیکنه...

    • یک ایرانی

      مجلس, وزبر رو افتضاش کن...

    • بدون نام

      بوووووی خطر میاد ،،،،مجلس وزیر رو ........عوضش کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج