اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۹۱۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رقابت عجیب اسپیلبرگ و هاروی واینستاین

اوایل سال ۲۰۱۷ استیون اسپیلبرگ فیلم جدید خود را بر اساس زندگی ادگاردو مورتارا جلوی دوربین می‌برد. فیلمنامه را تونی کوشنر (مونیخ و لینکلن) نوشته و مایلک رایلنس در آن ایفای نقش خواهد کرد. در مقابل هاروی واینستاین تهیه‌کننده هم دقیقا بر اساس همین داستان فیلمی را تهیه می‌کند!

وب‌سایت دنیای تصویر: این که دو فیلمساز هم‌زمان به سراغ یک سوژه بروند و یا حتی دو استودیو هم‌زمان با الهام از یک موضوع و ایده فیلم بسازند، بارها اتفاق افتاده. اما معمولا یکی از دو طرف میدان را خالی می‌کند. مثلا استنلی کوبریک بارها پروژه‌های عظیمش درباره ناپلئون و جنگ جهانی دوم را به دلیل هم‌زمان شدن با نمایش فیلم‌های دیگری مانند «واترلو» و «فهرست شیندلر» بایگانی کرد یا کریستوفر نولان بعد از «هوانورد» دیگر به سراغ زندگینامه هاوارد هیوز نرفت. اما احتمال دارد که در سال آینده یک تقابل عجیب رقم بخورد.
رقابت عجیب اسپیلبرگ و هاروی واینستاین

اوایل سال ۲۰۱۷ استیون اسپیلبرگ فیلم جدید خود را بر اساس زندگی ادگاردو مورتارا جلوی دوربین می‌برد. فیلمنامه را تونی کوشنر (مونیخ و لینکلن) نوشته و مایلک رایلنس در آن ایفای نقش خواهد کرد. در مقابل هاروی واینستاین تهیه‌کننده هم دقیقا بر اساس همین داستان فیلمی را تهیه می‌کند! در فیلم واینستاین رابرت دنیروی بازیگر، جرمی بروک نویسنده (آخرین پادشاه اسکاتلند) و بالتازار کورمکور کارگردان (اورست) حضور خواهند داشت. ماجرا درباره‌ی جوانی یهودی در قرن نوزدهم است که به اجبار از خانواده‌اش جدا و به صورت یک کشیش کاتولیک تربیت می‌شود. تنها تفاوت درباره‌ی مقطع زمانی زندگی شخصیت اصلی است.

ظاهرا واینستاین مدت‌ها دنبال اقتباس از این ماجرا بوده و پروژه‌ی اسپیلبرگ نه تنها مانع از ساخت آن نشده، بلکه باعث شده تا واینستاین در تلاش باشد تا فیلمش حتما به فصل جوایز سال آینده برسد. باید دید که این تقابل به نتیجه می‌رسد یا یکی از دو طرف تصمیم دیگری می‌گیرد.

اسپیلبرگ این روزها مشغول تولید Ready Player One است و هاروی واینستاین هم در تدارک نمایش «لیون» برای فصل جوایز.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج