۳۸۹۶۴۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

بلومبرک: چرا سردار سلیمانی محبوب است؟

قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدی ایران گفته او امیدوار است که تا پایان زندگی اش یک.سرباز باقی بماند . او به برخی تردیدها در خصوص احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ماه می پاسخ داد.

پایگاه خبری انتخاب: بلومبرگ نوشت: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدی ایران گفته او امیدوار است که تا پایان زندگی اش یک.سرباز باقی بماند . او به برخی تردیدها در خصوص احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ماه می پاسخ داد.

او گفته من سرباز ولايت و نظام جمهوری اسلامی و مردم شجاعی هستم که برای آنها بیش از جان خودم ارزش قائلم . او در بیانیه ای که منتشر شده است گفت انشاالله در نقش سرباز تا آخر عمر بافی خواهم ماند.

محبوبیت سلیمانی به عنوان یکی از بلند مرتبه ترین شخصیت های نظامی ایران در جنگ علیه داعش افزایش یافت . او به طور منظم از خط مقدم عراق و سوریه دیدن میکند.

سلیمانی از ایرانی ها خواسته فریب این اظهارات تفرقه افکنانه دشمن را نخوردند و اجازه ندهند زمان ارزشند خدمت به این مردم را صرف اهداف انحرافی کنند .

سلیمانی فرمانده سپاه قدس است جایی که نخبگان سپاه پاسداران عملیات های برون مرزی سپاه را مدیریت میکنند در نظر سنجی های اخیر به عنوان یکی از محبوب ترین مقامات ایران شناخته شده است .

تحلیل گران جوانب مختلف را در نظر گفته اند. نرگس باج قولي ، محقق دانشگاه بران که کارشناس مسائل نظامی ایران نیز است گفته محبوبیت سلیمانی در ایران به دلیل مردانگی و ملی گرایی این مرد است.

هر زمان قاسم سلیمانی که الان در اواخر دهه 50 سالگی اش به سر می برد از یکی از جبهه های جنگی دیدن می کند، توسط شبکه های اجتماعی رصد می شود. به گفته باج قولی برای بسیاری از ایرانی ها سپاه و سلیمانی ضمانت امنیت ملی آنها در این هرج و مرج منطقه ای است.

76 درصد مردم ایران به قاسم سلیمانی علاقه نشان داده اند و بیش از نیمی از اینها گزینه "خیلی علاقه مند " را انتخاب کرده اند . این آمارها بر اساس نظر سنجی مرکز مطالعات بین المللی و امنیتی دانشگاه مرينلند در کانادا است . کتاب سخنرانی ها و دستاوردهای جنگ سلیمانی در طی دو دهه در عرض یک هفته بعد از انتشار به طور کامل فروخته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      سردا همشیه پرچم رو بالا نگاه می داره توی هرشرایطی افتخارمی کنم به این شیرمرد ایرانی

    • بدون نام

      سردار حاج قاسم فدای انسانیت و اخلاص و معرفتت برم، خیلی خیلی دوستت دارم ....

    • بدون نام

      خداوند حافظ سربازان ایرانی واسلامی منجمله سردار سلیمانی باشد

    • بدون نام

      خداوند نگه دار سردار باشه.
      الهی آمین

    • کامبیز

      چون بی ادعاست.....چون مشدیه.....چون اهل بخور بخور نیست.....چون راحت طلب نیست......چون هنرپیشه نیست.....چون عاشقه.....چون حامی و حافظ مردم ایرانه.....چون بچه و خونوادش آقا زاده و رانت خوار نیستن.....چون رو پیشونیش داغ ریا نذاشته......چون قاطیه بازی های دروغین جناحی نمیشه......خلاصه خیلی مرده.....دمش گرم

    • بسیجی حاج قاسم هستم درسال 63

      خیلی دوستش دارم مرد شریف بی ریا وبی غل وغشی هستن ایشان _ باایمان وبا تقوا _ حامی واقعی ولایت _ فریب سیاست بازی ها نمیخورند

    • امیرفرزادی

      سرداربرای دفاع ازآرمانهای مردمی که مسلمان وآزاده اند،جهاد میکندوبه همین خاطرمحبوب دلهاست،اودلاوریست که سیاست رادرچارچوب اعتقادش قبول دارد.اومبارزاتش مقدس است.درجریاناتی که یک طرف بردباشدحضورندارد،زیرااوسربازی برای کلیت نظام اسلامی وسرزمینش ایران است.اوفراترازریاست جمهوری است..اومجاهدی خستگی ناپذیروامتحان پس داده ایی مطلوب درهمه ادواربوده وهدیه الهی به همه مظلومان عالم است.درسایه لطف خدای رحمن سلامت باد.

    • بدون نام

      درود بر سردار

    • سرباز وطن

      سرت به سلامت سردار ما,هر جا هستی خداوند نگهدارت باد اقا قاسم ,سردار ایران شما مایه ی فخر ومباهاتی ,بی مبالغه برایت بگویم بر دستان خاک خورده ی هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم زینب () س)

    • سرباز وطن

      ادامه ,بوسه میزنیم وبرای سلامتی جسمت از ته دل دعا میکنیم که خداوند بزرگ محفوظت بدارد دلاور سرزمین ایران خسته نباشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج