۳۸۹۸۵۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

طاهری: متاسفم که سکوی استقلالی‌ها خالی ماند

با این‌که اکثر کارشناسان به برتری پرسپولیس در دربی ٨٣ رأی داده بودند و سرخپوشان نیز به دنبال تکرار برد قبلی خود بودند تا بتوانند به صدر جدول بازگردند، درنهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

روزنامه شهروند: با این‌که اکثر کارشناسان به برتری پرسپولیس در دربی ٨٣ رأی داده بودند و سرخپوشان نیز به دنبال تکرار برد قبلی خود بودند تا بتوانند به صدر جدول بازگردند، درنهایت بازی با تساوی به پایان رسید. در همین رابطه با سرپرست باشگاه پرسپولیس هم کلام شدیم که حاصل آن در ادامه می‌آید:

برای برد به دربی آمده بودیم

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دربی ٨٣ به «شهروند» می‌گوید: «برای برد به میدان رفتیم. این همدلی و اتحاد قبل از بازی بین بازیکنان تیم و مربیان ما وجود داشت تا برنده از زمین بیرون بیاییم اما متاسفانه این گونه نشد. اگر شانس داشتیم قطعا پیروز بودیم اما حالا هم که نشد، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده است. من اعتقاد دارم که راهی طولانی را پیش رو داریم که همه در کنار هم می‌توانیم برای قهرمانی پرسپولیس نقشی را در آن ایفا کنیم.»

هواداران بی‌نظیر

وی همچنین با اشاره به حمایت هواداران پرسپولیس می‌افزاید: «هواداران‌مان بی‌نظیر هستند و به خوبی عظمت و لطفشان را در این بازی به رخ همه کشیدند. قصد نداشتم قبل و بعد از بازی کنار زمین بیایم اما این شور و هیجان را که دیدم نتوانستم بیرون از جایگاه نیایم. دوست داشتیم که بازی را با برد به پایان می‌رساندیم اما این اتفاق صورت نگرفت. با این حال از همه هواداران ممنون هستم و دست تک تکشان را می‌بوسم.»

استقلالی‌ها از تیمشان حمایت نکردند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره سکوهای خالی هواداران استقلال خاطرنشان می‌کند: هواداران پرسپولیس پرتعداد بودند و به تیم حس خوبی دادند و این موضوع به خوبی دیده می‌شد. متاسفانه استقلالی‌ها حمایت خوبی از تیمشان نکردند و این موضوع در جایگاه‌های جنوبی ورزشگاه به چشم می‌خورد. جذابیت دربی به همین مسائل است که هواداران ٢ تیم حضور پرشوری داشته باشند.»

امید به یک فصل رویایی

طاهری در پایان درباره اهمیت لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد: «برنامه ویژه‌ای برای آسیا داریم و تا زمان شروع این بازیها به بهترین سطح خود خواهیم رسید. بازیکنان پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شوند و اگر همین روند ادامه پیدا کند، قطعا در شرایط ایده‌آلی به بازی‌های آسیایی خواهیم رسید. امید زیادی به این مسابقات داریم و اقدامی که برای موفقیت تیم لازم باشد را در چند ماه آینده انجام می‌دهیم. البته فعلا بیشتر تمرکزمان روی لیگ برتر است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افضلی

      باید پیگیری شود چرا سایت برای خرید ما بسته شد ولی نصف سکوی های استقلال برای بازی خالی بود بنده به عنوان یک طرفدار بیست ساله استقلال منتظر هستک

    • علی باقری

      آقای طاهری.لازمه نکرده برای ما متاسف باشی..سکو خالی استقلال.ربطی به شما ندارد..پایت از اقلیت درازتر.نکن..دلت هم برای خودت بسوزه..جوجه آخر پاییز.میشمارن.الان شودیم مثل دیروز شما...

    • پیر مرد پرسپولیسی

      تا وقتی که بلیط فروشی توسط با شگاه ها وسایت اختصاصی هر باشگاه صورت نگیرد اوضاع بر همین منوال است ،ان چیزی که در دنیا مرسوم است ومیزبان ومهمان هم درصدبلیط شان مشخص ،اگر در لیگ ماهم اجرا شود ،شاهد چنین چنین نایسامانی ها نخواهیم بود ،شاید هم واقعاً بخاطر نتایج ضعیف این فصلتان است که هوادارانتان با تیم قهر کرده اند ،کمتربه ورزشگاه امده اند ،یاحق

    • بدون نام

      به جنابعالی چه مربوط انگار زیاد حرف چرت میزنی به تیم خودت برس که شانس آوردین نباختین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج