۳۸۹۸۵۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری: تا آخر پای منصوریان می‌ایستم

دربی ٨٣ پایتخت اگرچه برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس جذابیت خاصی نداشت و همه از این مسابقه به‌عنوان یک بازی سرد و کسل‌کننده یاد می‌کنند اما برای علیرضا منصوریان نتیجه خوبی بود تا او حداقل چند روز دیگر برای خودش زمان بخرد و به سرمربیگری‌اش ادامه دهد.

روزنامه شهروند: دربی ٨٣ پایتخت اگرچه برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس جذابیت خاصی نداشت و همه از این مسابقه به‌عنوان یک بازی سرد و کسل‌کننده یاد می‌کنند اما برای علیرضا منصوریان نتیجه خوبی بود تا او حداقل چند روز دیگر برای خودش زمان بخرد و به سرمربیگری‌اش ادامه دهد. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال با وجود نتایجی که این تیم در هفته‌های گذشته کسب کرده اما نگاهش نسبت به نیمکت استقلال حرفه‌ای است و می‌گوید حتی اگر استقلال دربی را نیز واگذار می‌کرد، بار دیگر علیرضا منصوریان را مورد حمایت قرار می‌داده است. او نوید روزهای خوبی را به استقلالی‌ها می‌دهد و تأکید می‌کند به‌زودی شاهد موفقیت‌های تیم بزرگ پایتخت خواهیم بود. افتخاری از عملکرد بازیکنان استقلال در هفته‌های گذشته تمجید و اعلام کرد بازیکنان استقلال همه مستعدند و به‌زودی روزهای خوبی را برای آبی‌ها به ارمغان می‌آورند. گفت‌وگوی خبرنگار «شهروند» با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال را در ادامه می‌خوانید:

دربی ٨٣ با نتیجه مساوی به پایان رسید و تیم استقلال از ٦ بازی گذشته ٤ امتیاز کسب کرده؛ این روند برای تیمی با نام استقلال مطلوب است؟

به هیچ‌وجه نتایج اخیر در خور شان باشگاه استقلال نبوده است و شکی دراین‌باره وجود ندارد اما گاهی تیم‌ها دچار مسائلی می‌شوند که باید آن را درک کرد و به جای خط زدن افراد سعی بر قوی‌تر کردن آنها کرد. کاری که اکنون در باشگاه استقلال درحال انجام آن هستیم. ضعف‌هایی وجود دارد که برای حل آنها نیاز به زمان داریم. تمام مسائل را با قدرت حل خواهیم کرد و مشکلی وجود نخواهد داشت.

به نظر شما استقلال در دربی ٨٣ عملکرد خوبی از خود ارایه داد؟

قطعا از عملکرد تیم راضی هستم. شک نکنید که بهتر از پرسپولیس بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. روز به روز درحال پیشرفت هستیم، اعتماد به نفس خوبی در بچه‌های تیم دیده می‌شود و انسجام داریم. البته با پرسپولیسی بازی داشتیم که در روزهای خوب خودش به‌سر می‌برد. به‌هرحال آنها در صدر جدول هستند و وضع بهتری نسبت به ما دارند.

یعنی یک امتیاز برای مدیریت و کادر فنی استقلال قابل قبول بوده است؟

قطعا همین‌طور است. باز هم عرض می‌کنم در شرایط کنونی وضع استقلال و پرسپولیس با هم متفاوت بود. پرسپولیس میزبان ما بود و ما میهمان بودیم؛ پس همین یک امتیاز را نیز به فال نیک می‌گیرم.

اما بسیاری معتقد هستند استقلال نسبت به هزینه‌هایی که کرده نتایج خوبی را کسب نمی‌کند و بازی زیبایی را نیز در دربی به نمایش نگذاشته است...

ما دچار شرایط خاصی شدیم که اکنون درحال ترمیم آن هستیم. تجربه زیادی داریم و تیم را به بهترین سطح ممکن می‌رسانیم. بازیکنان عملکرد خوبی از خود در این بازی ارایه دادند و خوش شانس نبودیم. می‌توانستیم دربی را با برد پشت سر بگذاریم. قطعا استقلال تا چند هفته دیگر مانند یک مدعی خواهد بود و به صدر جدول خواهد رسید.

تصمیم خاصی را نسبت به آینده کادر فنی استقلال وبه خصوص علیرضا منصوریان نگرفته‌اید؟

از منصوریان حمایت خواهیم کرد و او به کارش ادامه خواهد داد. واقعا این تفکر بچگانه را باید از ذهنمان بیرون کنیم که این‌قدر زود پشت مربی خالی شود. شاید استقلال چند هفته‌ای خوب کار نکرده باشد اما این اتفاق در همه جای دنیا و حتی در بهترین‌ تیم‌های اروپا هم رخ می‌دهد. اگر تفکر یک مجموعه حرفه‌ای باشد، قطعا مدیر باید به مجموعه‌اش اعتماد کند و زمان دهد. استقلال قطعا بهتر می‌شود و به این موضوع شک ندارم. درباره منصوریان هم بارها گفته‌ام، باز هم می‌گویم که او در استقلال خواهد ماند و از این به بعد شاهد عملکرد خوب او در استقلال خواهیم بود. من تا آخر پشت منصوریان ایستاده‌ام.

یعنی استقلال در مقطع کنونی نیاز به هیچ تغییری ندارد؟

من این موضوع را حس نمی‌کنم و تغییری در کار نخواهد بود. بلکه از این به بعد امید خواهیم داد و در طول زمان نیز نتیجه این نوع از رفتار را خواهیم دید. شما نباید از تیمی که در فصل نقل و انتقالات تا این حد دستظخوش تغییر شده، انتظار خاصی داشته باشید. این تیم بازیکنان بزرگ و مستعدی دارد که نیاز به فرصت و هماهنگی دارند تا به خوبی خودشان را نشان دهند.

اما قبول کنید اگر استقلال دربی را باخته بود، اینطور اظهارنظر نمی‌کردید.

نه به هیچ وجه اینطور نیست. اگر در دربی شکست هم می‌خوردیم، منصوریان به کارش در استقلال ادامه می‌داد. من مدیر یک‌ساله یا چند ساله نیستم و این نوع رفتار را حرفه‌ای نمی‌دانم. برای اجرای هر کاری نیاز به برنامه خاص خود است. مایل نیستم درباره این موضوع دیگر صحبتی را ارایه دهم.

بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتید اما آنها فرصت حضور در دربی را پیدا نکردند؛ عجیب نبود؟

بله، با نظر علیرضا منصوریان چند بازیکن جدید به تیم اضافه شد اما به دلیل حساسیت زیادی که این بازی داشت نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تا چند هفته آینده تمام بازیکنان ما آماده می‌شوند و با اتحاد کامل به بازی‌ها ادامه خواهیم داد.

قول قهرمانی را به هواداران استقلال می‌دهید؟

قول دادن عموما نمی‌تواند مستند و حرفه‌ای باشد اما می‌دانم و مطمئنم که استقلال به جایگاه واقعی که استحقاقش را دارد، می‌رسد و این اتفاق به‌زودی نیز رخ خواهد داد. بازیکنان و کادر خوبی داریم که به‌زودی عیارشان مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • salar

      توروزهای که لنگیامیگفتن ۶تابه استقلال میزنیم ۱۰میزنیم!!!
      استقلال سرتر بود

    • بدون نام

      ما از منصوریان حمایت میکنیم و خالی بودن قسمتی از جایگاه ابیها دسیسه بود و اگر این دسیسه از جانب لنگها بوده باشد مکر انها به خودشان بازمیگردد به زودی انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج