۳۸۹۹۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساری: نمی توان به سطح یوونتوس رسید

سرمربی ناپولی بعد از برد تیمش برابر بولونیا تاکید کرد یوونتوس بهترین تیم ایتالیاست و رقابت کردن با این تیم غیرممکن شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیا اسپورت، ناپولی در هفته چهارم سری A میزبان بولونیا بود و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. ناپولی با این پیروزی، ۱۰ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی راه پیدا کرد.

مائوریسیو ساری از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او بعد از کسب سه امتیاز این بازی گفت: پیروز شدن در هیچ دیداری برای ما آسان نیست. بسیار خوشحالم که توانستیم برابر بولونیا به پیروزی برسیم. در نیمه نخست بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم و چندین بار دروازه حریف را تهدید کردیم تا اینکه توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم تهاجمی بازی کردیم اما این بولونیا بود که گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از گل تساوی سراپا حمله شدیم و خوشبختانه دو گل دیگر هم به ثمر رساندیم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. شایسته این پیروزی بودیم و بهتر از حریف کار کردیم.

ستاره ناپولی در این دیدار آرکادیوژ میلیک بود. این بازیکن ۲۲ ساله لهستانی که جانشین گونسالو ایگواین در خط حمله شده است توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. البته ساری دوست ندارد که این بازیکن با ایگواین مقایسه شود. او در این باره هم اظهار کرد: توانایی های فنی و بدنی میلیک را می ستایم اما به هیچ وجه دوست ندارم این بازیکن با ایگواین مقایسه شود. او تنها ۲۲ سال دارد و هنوز در آغاز راه است. نباید میلیک با بازیکن باتجربه‌ای مثل ایگواین مقایسه شود. اطمینان دارم او در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد.

سرمربی ناپولی در ادامه سخنانش درباره مقایسه تیمش با یوونتوس هم اظهار کرد: هیچ تیمی را در ایتالیا نمی توان با یوونتوس مقایسه کرد. یوونتوس از نظر اقتصادی بسیار جلوتر از دیگر تیم هاست. متاسفانه این تیم فاصله زیادی به دیگر تیم ها گرفته است. یووه در ایتالیا مثل بایرن مونیخ در آلمان، پاری ‌سن‌ ژرمن در فرانسه و بارسلونا و رئال مادرید در فوتبال اسپانیا است. رقابت با این تیم غیر ممکن شده است.

یوونتوس در هر سه بازی خود در فصل جدید رقابت های سری A به پیروزی رسیده است و اگر در دیدار هفته چهارم برابر اینتر هم پیروز شود، به صدر جدول رده بندی برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج