۳۹۰۴۴۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

آینده مبهم رضاییان

با وجود آنکه رامین در تابستان و فصل جابه‌جایی رفتاری نادرست و غیرحرفه‌ای از خود نشان داد اما ثابت کرد علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و بازیکنی متعصب برای این تیم به شمار می‌آید.

وطن امروز: در حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در آزادی به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. داربی هشتاد و سوم زیبا از آب درنیامد و کاملا روشن بود هر دو تیم قبل از هر چیزی به نباختن فکر می‌کردند و همین باعث شد تا فرصت‌های زیادی روی دروازه ۲ تیم خلق نشود. داربی هشتاد و دوم برخلاف داربی ۸۳ بسیار زیبا بود و در آن بازی پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر حریف سنتی خود به پیروزی برسد. یکی از بازیکنانی که در آن داربی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت رامین رضاییان بود که حضور او می‌توانست در این بازی برابر آبی‌ها کمک زیادی به تیم برانکو کند.هواداران پرسپولیس امید زیادی داشتند رضاییان در دیدار برابر استقلال نخستین بازی‌اش را برای تیم محبوب خود انجام دهد.
با وجود آنکه رامین در تابستان و فصل جابه‌جایی رفتاری نادرست و غیرحرفه‌ای از خود نشان داد اما ثابت کرد علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و بازیکنی متعصب برای این تیم به شمار می‌آید. ستاره سابق راه‌آهن قبل از بازگشت به پرسپولیس بارها اظهار ندامت و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. او حتی زمانی که در نشست معارفه باشگاه ترکیه‌ای حضور یافت پرسپولیس را فراموش نکرد و بوسه بر پیراهن این تیم زد تا نشان دهد با وجود آنکه تنها یک فصل در سرخ‌پوشان پایتخت بازی کرده اما تعصب زیادی روی این تیم دارد.رضاییان توانایی‌های فنی بالایی هم دارد و حضور او در دیدار برابر استقلال می‌توانست کمک زیادی به تیم برانکو کند اما این مربی کروات باز هم نشان داد مربی لجبازی است. فصل قبل هواداران پرسپولیس روی خط زدن برانکو بر نام سید جلال تاوان سنگینی پس دادند و الان که حسینی بازگشته است به نظر می‌رسد هواداران تاوان سنگین‌تری پرداخت خواهند کرد.
حسین ماهینی جانشین رضاییان در کارهای دفاعی عملکرد درخشانی از خود نشان داده و تا الان بدون اشتباه بوده است اما او در کارهای هجومی بسیار ضعیف بود و در دیدار برابر استقلال حتی یک نفوذ هم انجام نداد. فصل قبل خط حمله پرسپولیس روی توپ‌های ارسالی و نفوذهای رضاییان بارها دروازه حریفان را تهدید کرد اما ضعف در خلق موقعیت از جناحین باعث شده پرسپولیس مثل فصل قبل نتواند گل بزند و برای دومین بازی پیاپی تیم برانکو از زدن گل ناتوان بود. رضاییان روی ضربات آزاد هم بسیار خوب عمل می‌کند و فصل قبل ۲ بار منجی تیمش شد اما در دیدار برابر استقلال ۲ ضربه آزاد بسیار خوب نصیب سرخ‌پوشان شد که مسلمان و عالیشاه حتی نتوانستند توپ را از دیواره دفاعی هم عبور دهند. حضور رضاییان در بازی برابر استقلال برای سرخ‌پوشان ضروری بود. او می‌توانست با درخشش در این دیدار دوباره روحیه بگیرد و با هواداران آشتی کند اما برانکو به نظر می‌رسد برای اثبات اقتدار خود این بار قربانی دیگری به نام رضاییان را انتخاب کرده است.
سید جلال وقتی فهمید برانکو او را نمی‌خواهد اصرار نکرد و راهی نفت تهران شد تا به عنوان بهترین مدافع انتخاب شود اما رضاییان با وجود آنکه برانکو بارها تاکید کرد او را نمی‌خواهد عشق به پرسپولیس باعث شد در این تیم بماند اما به نظر می‌رسد تصمیم اشتباهی گرفته چرا که برانکو خیال بازی دادن به او را ندارد و البته در این میان تنها پرسپولیس و هواداران این تیم ضرر می‌کنند چرا که از وجود این بازیکن توانا به خاطر لجبازی برانکو و هیات‌مدیره بی‌بهره می‌مانند البته رضاییان هم چوب اشتباه خود را خواهد خورد و اگر وضعیت اینگونه ادامه پیدا کند طبیعی است جایگاه خود را در تیم ملی از دست دهد. رضاییان می‌توانست گره‌گشای برانکو در این دیدار کسل‌کننده باشد و پرسپولیس را دوباره به صدر برساند اما سرمربی کروات سرخ‌پوشان به این بازیکن بازی نداد و بعید به نظر می‌رسد به خاطر مسائل فنی رضاییان را نیمکت‌نشین کرده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده این متن چرا بابت پولی که گرفتی مطلب میزاری. داداش نیومده میخوای بری. بزار یکم بگذره بعد بهت بازی میدن. این پولایی که بابت نوشتن متن میگیری حلال نیستااااا

    • بانوي پرسپوليسي

      ساكت شو لطفا
      كاملا معلومه تمام تلاشتو كردي كه با اين نوشته ي مغرضانه ت براي پرسپوليس حاشيه درست كني.
      تيم پرسپوليس يك سر مربي متعصب و مدبر داره و همه ي عاشقان اين تيم از مربي، هيات مديره ، بازيكنان و هواداراي ارتش سزخ به تصميمات اين مربي بزرگ احترام ميذارند. پس اگه در حال حاضر تشخيص داده رامين بايد رو نيمكت بشينه ، حتما اين بهترين تصميمه. پس لطفا سااااااااااااااااااكت

    • سرباز ارتش سرخ

      سربازان ارتش سرخ و رامین و احمد عزیز ، خیلی مواظب شیطنت بعضی از رسانها باشید اونا فقط هدفشون اینه که شما رو وارد حاشیه کنن . گول این حرفا را نخورید . در کنار هم تا قهرمانی .

    • فرزاد

      شما رسانه ای ها خوب بلدین ارامش تیم وبازیکن روباحرف های انچنانی بهم بزنین..انا این کار خوبی نیست دربی تمام شد اما شما دنبال سوزن در کاهدان میگردین......

    • seaad

      الکی حاشیه سازی نکن لطفن،من به عنوان یک پرسپولیس به برانکو ونظرش اعتماد کامل دارم،اصلانم اهل لج بازی نیست

    • بدون نام

      اتفاقا برانكو بهترين تصميم رو گرفته.دمش گرم.ما تا آخر پروفسور رو حمايت ميكنيم.

    • علی

      دیگه دوره بازیکن سالاری گذشته مربیان وطنی هم از کی روش وبرانکو بایستی یاد بگیرن. وبیخودی بازیکنی را بزرگ نکنن که دودش به چشم فوتبال میره. ما هم یاد بگیریم به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم ودست از حاشیه سازی بکشیم.

    • قرمز

      بله بعضی از مطالب درسته و متاسفانه برانکو ترسو شده و گرنه میتونست در نیمه دوم رامین با فرشاد عوض کنه و بازی ببره

    • علی

      آینده رضاییان اصلا هم مبهم نیست و بالاخره با تلاش به ترکیب برمیگرده
      ولی منطقی هم نیست که دفاع چپ تخصصی نداریم و یه بازیکن راست پا رو بذاریم اونجا
      با تمام احترامی که واسه برانکو قائلم ولی به نظر من اگه رامین رو میذاشت راست و ماهینی رو هم دفاع وسط و انصاری میرفت چپ دربی که هیچ ، همه بازیها رو به راحتی میبردیم
      ولی بازهم نظر سرمربی محترمه و هر چی پروفسور تصمیم بگیره همونه و ما هوادارن هم حمایت میکنیم

    • بدون نام

      واقعا درسته پرسپولیس این فصل فاصله زیادی با پرسپولیس فصل گذشته داره ودلیلشم کاملا مشخصه برانکو شده همون مربی ترسو ومحتاط تیم ملی هجومی ترین تیم فصل گذشته تا الان 4تا گل زده ودوتا بازی هم بدون گل زده برانکو داره لجبازی میکنه واین وسط هواداران پرسپولیس مثل پارسال ضررشو میبینن واقای مربی پولشو میگیره میره کشورش برانکو نشون داده که همون مربی ترسوی تیم ملی هست وتغییری نکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج