۳۹۰۸۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۹+۷ نکته از دیدار استقلال و ذوب آهن

دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر به میزبانی استقلالی برگزار می شود که با وجود همه آمارهای منفی نیاز شدیدی به این سه امتیاز دارد.

ورزش سه: استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است. شاگردان منصوریان در شش دیدار ابتدایی خود نتایج قابل قبولی کسب نکرده و در دیدار با ذوب آهن محکوم به برد و کسب هر سه امتیاز پیش از شروع تعطیلات است. با ۹+۷ نکته از دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن با ورزش سه همراه باشید:

۱.استقلال در لیگ برتر ۲۰ مرتبه میزبان ذوب آهن اصفهان بوده که در این نبردها ۹ پیروزی سهم استقلال، ۶ تساوی و ۵ پیروزی برای ذوب آهن ثبت شده است. آخرین نبرد این دو تیم را ذوب آهن در ورزشگاه آزادی با برتری دو بر صفر به پایان رسانده است.

۲.آخرین برد استقلال برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به لیگ دوازدهم باز می گردد. آبی پوشان تحت هدایت امیر قلعه نویی توانستند ذوب آهن را با تک گل امین منوچهری شکست دهند اما بعد از آن استقلالی ها در ورزشگاه آزادی به دو تساوی و یک شکست برابر این تیم بسنده کردند.

۳.ناصر حجازی، فیروز کریمی و بیژن ذوالفقارنسب تجربه حضور روی نیمکت هر دو تیم را در کارنامه خود دارند. حجازی اولین سرمربی استقلال است که در تهران برابر ذوب آهن توانست این تیم را شکست دهد و رضا وطنخواه اولین سرمربی ذوب آهن است که در تهران موفق به شکست استقلال شده است.

۴.از میان بازیکنان حال حاضر ذوب آهن مرتضی تبریزی تنها بازیکنی است که تجربه حضور در تیم های پایه استقلال را در کارنامه خود دارد اما کاوه رضایی که در ابتدای لیگ شانزدهم به استقلال پیوست تنها بازیکنی است که تجربه حضور در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد.

۵.مهدی رجب زاده با به ثمر رساندن ۴ گل بهترین گلزن از میان بازیکنان حال حاضر دو تیم است. رجب زاده البته با پیراهن فجر شهید سپاسی نیز ۳ بار موفق به گلزنی به استقلال شده تا استقلالی ها از این بازی خاطره خوشی نداشته باشند. مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مهرداد قنبری، جرمی بنگستون و دانیال اسماعیلی فر دیگر بازیکنانی هستند که برابر استقلال در لیگ برتر به گل رسیده اند.

۶.خسرو حیدری و امید ابراهیمی تنها بازیکنان استقلال هستند که تجربه گلزنی برابر ذوب آهن را در کارنامه خود دارند. البته در تیم کنونی استقلال یعقوب کریمی، جابر انصاری، بختیار رحمانی، آرش افشین، وریا غفوری، علی قربانی، فرشید باقری و میثم مجیدی با پیراهن تیم های دیگر برابر ذوب آهن موفق به گلزنی شده اند.

۷.یحیی گل محمدی در ۹ تقابل قبلی در لیگ برتر برابر استقلال ۳ برد و ۶ تساوی کسب کرده تا رکورد شکست ناپذیری او برابر استقلال در آستانه دو رقمی شدن باشد. گل محمدی با نفت تهران و ذوب آهن برابر استقلال به پیروزی رسیده است.

۸.کفه ترازو در تقابل منصوریان و گل محمدی به نفع سرمربی ذوبی ها سنگینی می کند. گل محمدی در پنج تقابل قبلی با منصوریان سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده تا او در کنار شکست ناپذیری در برابر استقلال برابر منصوریان نیز شکست ناپذیر باشد.

۹. آتیلا حجازی زننده اولین گل آبی ها در مصاف با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی است. سید کمال حسینی نیز اولین بازیکنی است که با پیراهن ذوب آهن در ورزشگاه آزادی دروازه استقلال را باز کرده است.

۹+۱.استقلال منصوریان در شش بازی ابتدایی خود چهار تساوی و دو شکست به دست آورده تا استقلال برای اولین بار بدون برد به مصاف ذوب آهن برود. استقلال در جایگاه ۱۵ جدول حضور دارد و بدون کسب حتی یک برد بدترین شروع تاریخ خود را پشت سر می گذارد.

۹+۲.ذوب آهن به مانند دو فصل گذشته شروع خوبی در لیگ نداشت و هفته پنجم در دیداری خانگی برابر تراکتورسازی شکست خورد. ذوب آهن تنها پیروزی خود در لیگ شانزدهم را در دیدار خارج از خانه برابر فولاد خوزستان به دست آورد و حالا در یک دیدار خارج از خانه دیگر این شانس را دارد تا با شکست استقلال از بحران خارج شود.

۹+۳.استقلال و ذوب آهن در سه لیگ گذشته در هفته هفتم موفق به کسب یک برد، یک مساوی و یک باخت شده اند تا عملکردی یکسان در این هفته از لیگ داشته باشند.

۹+۴. کاوه رضایی مهم ترین بازیکن این نبرد است. مهاجم شماره ۹ استقلال در دو فصل گذشته یکی از عناصر اصلی خط حمله ذوب آهن بود اما در ابتدای فصل با انتقالی پر حاشیه راهی استقلال شد. او که البته هنوز نتوانسته انتظارات را در استقلال برآورده کند کار سختی برابر تیم سابق خود دارد و باید در این دیدار سخت به دنبال گلزنی و تحقق خواسته هواداران آبی باشد.

۹+۵. هواداران استقلال از جرمی بنگستون مهاجم ذوب آهن خاطرات خوبی ندارند. بنگستون در دربی هشتاد و یکم در دقیقه ۹۵ گل تساوی قرمزهای پایتخت را به ثمر رساند و حالا باید در بازگشت به ورزشگاه آزادی برابر آبی پوشان قرار بگیرد.

۹+۶. قاسم حدادی فر و رشید مظاهری مصدومان ذوب آهن در این دیدار هستند که در بازی های گذشته این دو تیم عملکرد چشم گیری داشتند. رشید مظاهری در دیدارهای اخیر این دو تیم همیشه نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشته و مطمئنا غیبت او می تواند نکته امیدوارکننده ای برای آبی ها باشد.

۹+۷.استقلال و ذوب آهن تنها یکبار در هفته هفتم لیگ به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار به لیگ ۷۶-۷۷ باز می گردد که استقلال در نهایت با نتیجه یک بر صفر به حریف خود باخت و در آن فصل نایب قهرمان لیگ شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج