۳۹۱۴۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی - برانکو، به یاد نبرد قهرمانی

در ۴ دیدار نهایی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شاهد تقابل‌های جذابی هستیم.

خبرگزاری میزان: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که تقابل‌های جذابی در آن وجود دارد.

گسترش فولاد - فولاد خوزستان
پریرا و سابقه پولادین در اهواز و تبریز

دیدار دو تیم فولادی تبریز و اهواز به نوعی تقابل لوسیانو پریرا با تیم پیشین خود است. پریرا سابقه بازی در فولاد خوزستان را دارد و در حال حاضر در ترکیب گسترش فولاد به میدان می‌رود و انگیزه زیادی برای حضور مقابل تیم سابق خود دارد.

فرناندو دخسوس هم سابقه بازی در اهواز را دارد ولی نه در فولاد، بلکه در تیم همشهری یعنی استقلال که در دربی‌های اهواز مقابل فولاد قرار گرفته است و در حال حاضر در ترکیب گسترش فولاد باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

پدیده - صنعت نفت
بازگشت «نادر» به مشهد

صنعت نفت آبادان در شرایطی میهمان پدیده مشهد خواهد بود که نادر دست نشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد. دست نشان پیش از این سابقه کار در مشهد را در دو تیم ابومسلم و پیام دارد و در این دیدار باید به شهری که سابقه کار در آن را داردT بازگردد.

سپاهان - پرسپولیس
ویسی - برانکو، به یاد نبرد قهرمانی

دیدار جذاب سپاهان مقابل پرسپولیس علاوه بر حساسیت ذاتی این بازی و جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی که بازی را از حالت عادی خود جذاب‌تر می‌کند، تقابل‌های جذابی هم در دل خود دارد.

در تیم سپاهان مهرداد محمدی و شجاع‌ خلیل‌زاده در فصل نقل و انتقالات مورد توجه جدی باشگاه پرسپولیس و برانکو بودند ولی خلیل‌زاده با سپاهان قرارداد داشت و محمدی هم ترجیح داد شاگرد ویسی شود. در تیم پرسپولیس هم سیدجلال حسینی که سابقه بازی و قهرمانی در سپاهان را دارد به اصفهان و تقابل با تیم سابق خود بر می‌گردد.

اما جذاب‌ترین تقابل این دیدار، رویارویی برانکو با ویسی است. دو مربی که در فصل گذشته تا روز آخر و دقایق آخر لیگ برتر برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کردند. رقابتی که به پیروزی ویسی ختم شد.

نفت تهران - ماشین‌سازی
نبرد دایی و وارث پیراهن او در تیم‌ملی

تیم فوتبال ماشین‌سازی در شرایطی باید تهران به مصاف نفت برود که تقابل‌های جذابی در این بازی رقم خواهد خورد. پیام صادقیان که این روزها در ماشین‌سازی توپ می‌زند، در پرسپولیس و صبا شاگرد علی دایی بوده و مقابل مربی سابق خود به میدان می‌رود. محمد نصرتی و آندرانیک تیموریان، دو بازیکن ماشین‌سازی هم در تیم ملی همبازی دایی بوده اند و باید به عنوان بازیکن مقابل تیم او قرار بگیرند.

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی هم پس از خداحافظی دایی از تیم ملی و بعد از سال‌ها وارث پیراهن شماره ۱۰ او شد و در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ با این شماره پیراهن در ترکیب تیم ملی به میدان رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج