۳۹۱۵۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وقتی برنامه «آمریکن آیدل» وارد دنیای انیمیشن‌می‌شود

هنوز فیلم‌هایی از جشنواره تورنتو هستند، که لازم است برای شما، معرفی‌شان کنیم. انیمیشن کمدی"آواز" در جشنواره تورنتو به نمایش عمومی درآمد و با واکنش پرشور و شوق تماشاگران روبه روشد.

وب‌سایت کافه سینما: هنوز فیلم‌هایی از جشنواره تورنتو هستند، که لازم است برای شما، معرفی‌شان کنیم. انیمیشن کمدی"آواز" در جشنواره تورنتو به نمایش عمومی درآمد و با واکنش پرشور و شوق تماشاگران روبه روشد.

وقتی برنامه «آمریکن آیدل» وارد دنیای انیمیشن‌می‌شود

" آواز" داستان باستر(متیو مکانهی) یک خرس کوآلاست که در زمینه سرگرمی سازی فعال است و تلاش می کند که با مجری گری برنامه آمریکن آیدل شهرت خود را نجات بدهد. ایده او خیلی سریع در دنیای حیوانات زبانزد می شود و طیف گسترده ای از حیوانات در این مسابقه شرکت می کنند. از مادر ۲۵ تا خوک (با صداپیشگی ریس ویثرسپون) گرفته تا یک خوکچه پانک راک با صداپیشگی اسکارت جوهانسن.

متیو مکانهی می گوید بهترین بخش کار در انیمیشن دوباره حس کودکی پیدا کردن است: «نیاز نبود در این جا خیلی مسایل را جدی بگیرم. قرار نبود بیانیه خاصی در فیلم عنوان شد. داستان خیلی انسانی و مفرح است.»
اسکارلت جوهانسن هم اعتقاد دارد که صداپیشگی یک حس آزادی به او می داده است. ویثرسپون روی فرش قرمز مراسم اعلام می‌کند که انتظار دارد فیلم همانقدر برای بزرگسالان جذاب باشد که برای کودکان است.

پس از نمایش انیمیشن جنیفر هادسن و توری کلی ترانه هایی که در فیلم خواندند، اجرا کردند. موسیقی فیلم 85 ترانه از سال های 1940 تا دوران معاصر است.نویسنده و کارگردان آواز،گرث جنینگس است.

منتقد اسکرین دیلی در ابتدای نقد خود اشاره می کند که آواز به عنوان انیمیشنی که هنوز کار روی آن تمام نشده در تورنتو به نمایش درآمد و به نظر یک انیمیشن کامل می رسید و در ادامه می نویسد فیلم یک شخصیت تبهکار از نوع «سایمن کاول‌»ای در میان داوران برنامه کم داشت. آوازه خوانی بدون بی رحمی یعنی چه؟

آواز انیمیشن شادی است. مدت زمان تقریبا 2 ساعت طولانی است. اگر کودکان مجذوب یکی از حیوانات خواننده (با صدای آشنا) نشود حیوان دیگری هست که او را مجذوب کند.»

آواز محصول مشترک فرانسه و آمریکا و کمپانی های یونیورسال و ایلومینیشن است. که ماه دسامبر به نمایش درمی آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج