۳۹۱۶۷۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

موفقیت یک میلیارد دلاری جسیکا آلبا

جسیکا آلبا بازیگر جوان در مدتی کوتاه ارزش اقتصادی یک کمپانی اقتصادی که به راه انداخته است را به یک میلیارد دلار رساند.

روزنامه بانی فیلم: جسیکا آلبا بازیگر جوان در مدتی کوتاه ارزش اقتصادی یک کمپانی اقتصادی که به راه انداخته است را به یک میلیارد دلار رساند.

موفقیت یک میلیارد دلاری جسیکا آلبا

به نقل از آسوشیتدپرس، این بازیگر که با بازی در فیلم سینمایی «شهر گناه» یا «سین سیتی» و نیز بازی در سریال تلویزیونی «دارک انجل» شناخته شد، چند سال پیش کمپانی خودش را که محصولات کودک و زیبایی تولید می‌کند، به راه انداخت. انی کارآفرین در حال حاضر در حال مذاکره با کمپانی عظیم چندملیتی «یونیلیور» است تا شرکت خودش را که با نام «آنست کو» فعالیت می‌کند به فروش برساند. گفته شده قیمت کمپانی او یک میلیارد دلار برآورد شده که پایین‌تر از قیمت ۱٫۷ میلیارد دلاری است که سال پیش برای آن پیشنهاد شده بود.

با این حال هنوز این کمپانی تصمیم نگرفته است که وارد بازار سهام آمریکا بشود یا به جای آن به صورت جانبی در کنار کمپانی بزرگتر به فعالیت خود ادامه دهد.

آلبا این کمپانی را سال ۲۰۱۱ به راه اندخت و این پس از آن بود که برای دومین بار مادر شده بود و تصمیم گرفت با راه‌اندازی کسب و کاری دوستدار محیط زیست در خط تولید پوشک و پاک کننده‌های خانگی به مادرهایی چون خودش کمک کند تا بتوانند محصولاتی سالم برای مراقبت از نوزادان و کودکان خود در اختیار داشته باشند. .

به گفته وال استریت ژورنال این کمپانی سالانه سودی معادل ۳۰۰ میلیون دلار ایجاد می‌کند.

در عین حال از آنجا که هیچ کاری بدون مشکل نیست سال پیش شکایت‌هایی مبنی بر سوختگی پوست با وجود مصرف محصولات ضدآفتاب این کمپانی طرح شد و شرکت اعلام کرد فرمول‌های ساخت این کرم خود را تغییر داده است.

اوایل امسال نیز شایعاتی درباره مواد تشکیل دهنده مایع لباسشویی شرکت مطرح شد که حاوی ماده شیمیایی مضری است. شرکت اما اعلام کرد هرگز از این ماده در تولید محصولاتش استفاده نکرده است. در ماه آوریل امسال در نهایت شکایتی علیه این شرکت به دادگاه رسید که برمبنای آن مواد مصنوعی در یک محصول کودک پیداشد که به معنی عدم استفاده از مواد ارگانیک در این محصولات بوده است. «یونیلیور» یک کمپانی هلندی است که تولیدات محصولاتی چون صابون wداو را برعهده دارد و قصد دارد تا این کمپانی را در زمینه محصولات کودک به خود منضم کند.

آلبا با همه این موفقیت‌ها هنوز در زمینه بازیگری فعال است و اوایل امسال در کنار جیسون استتام در فیلم «مکانیک: رستاخیز» بازی کرد. جسیکا آلبا ۳۵ ساله و بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است. او در سیزده سالگی کار خود را به عنوان بازیگر با بازیگری در فیلم‌های «کمپ در ناکجا آباد» و «دنیای مخفی الکس مک» در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز کرد. او که اکنون مادر ۲ فرزند است، با نقش آفرینی در سریال تلویزیونی «دارک انجل» در سال‌های ۲۰۰۲-۲۰۰۰ به شهرت رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج