۳۹۱۸۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جرج میلر داستان شخصیت فیوریوسا را می‌سازد

شارلیز ترون در مقدمه «مکس دیوانه: جاده خشم»

بیش از یک سال قبل بود که «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر در جشنواره فیلم کن روی پرده رفت و به دنبال استقبال گسترده منتقدان و سینماگران سراسر دنیا، در پایان فصل رقابت‌های سینمایی موفق به کسب شش جایزه اسکار شد.

وب‌سایت آی ‌سینما: بیش از یک سال قبل بود که «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر در جشنواره فیلم کن روی پرده رفت و به دنبال استقبال گسترده منتقدان و سینماگران سراسر دنیا، در پایان فصل رقابت‌های سینمایی موفق به کسب شش جایزه اسکار شد. حالا، گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که میلر ۷۱ ساله خالق اصلی جهان «مکس دیوانه» قصد دارد مقدمه «جاده خشم» را با تمرکز بر قصه شخصیت «فیوریوزا» و بازگشت شارلیز ترون در نقش قهرمان زن داستان خود جلوی دوربین ببرد.

شارلیز ترون در مقدمه «مکس دیوانه: جاده خشم»

به گزارش «گاردین» به نقل از روزنامه «هرالد سان»ِ استرالیا، مقدمه «جاده خشم» که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده تا اواخر سال ۲۰۱۶ در منطقه «نیو ساوث ولز» جلوی دوربین می‌رود. ظاهرا فیلمنامه این مقدمه بر داستان شخصیت «فیوریوسا» قهرمان زن جهان سینمایی میلر متمرکز است و قرار است یک‌بار دیگر با بازی شارلیز ترون بازیگر برنده اسکار به تصویر کشیده شود.

موفقیت فراگیر «جاده خشم» به همراه ۳۷۸ میلیون دلار فروش جهانی در گیشه، سازندگان این فرنچایز اکشن آخرالزمانی را ترغیب به ساخت دنباله‌های بعدی آن کرده است. ژانویه گذشته بود که میلر از علاقه قلبی‌اش به واکاوی بیش‌تر شخصیت فیوریوسا پرده برداشت اما در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد این‌بار قصد دارد پروژه‌ای کم‌هزینه و جمع و جورتر را جلوی دوربین ببرد.

ترون در یک‌سال گذشته بارها و بارها از چالش‌های فیلمبرداری در افریقا صحبت کرده است. اگر گزارش‌های منتشر شده صحت داشته باشد و فیلم جدید میلر قصه فیوریوزا را پیش از پیوستن به قهرمان اصلی داستان «مکس دیوانه» روایت کند، دیگر لزومی ندارد ترون از همکاری دوباره با تام هاردی وحشت‌زده شود. چند ماه پیش بود که بازیگر برنده اسکار در یکی از گفت‌وگوهای خود به بدقلقی‌های هاردی و دشواری بازی در نقش مقابل بازیگر انگلیسی پرده برداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج