۳۹۲۳۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی فیلم منتخب دانمارک برای رقابت اسکار

دانمارک فیلم «سرزمین مین» ساخته مارتین زاندولیت را که درامی قوی و تاثیرگذار است به عنوان نماینده این کشور بری شرکت در رقابت اسکار خارجی زبان معرفی کرد.

روزنامه بانی فیلم: دانمارک فیلم «سرزمین مین» را برای رقابت اسکار خارجی زبان انتخاب کرد.
معرفی فیلم منتخب دانمارک برای رقابت اسکار

به نقل از ددلاین، دانمارک فیلم «سرزمین مین» ساخته مارتین زاندولیت را که درامی قوی و تاثیرگذار است به عنوان نماینده این کشور بری شرکت در رقابت اسکار خارجی زبان معرفی کرد.

این فیلم درام که درباره جنگ جهانی دوم است، زندانیان آلمانی را موضوع خود قرار داده است. این درام در حقیقت بر موضوعی از جنگ جهانی دوم تمرکز کرده که تاکنون کمتر به آن توجه شده بود.

این فیلم موفق شد از یک فهرست سه نفره به انتخاب کمیته انتخاب دانمارک بالا بیاید. دو فیلم دیگر «کمون» ساخته توماس وینتربرگ و «با من راه بیا» ساخته لیزا اولین بودند.«سرزمین مین» در ماه مه ۱۹۴۵ می‌گذرد؛ درست پس از آن که مقامات رسمی پایان جنگ را در اروپا اعلام کردند. در این مقطع نیروهای متفقین از اسرای آلمانی برای کار مرگبار استفاده کردند و آن‌ها را به یافتن و خنثی کردن مین‌هایی گماردند که توسط نیروهای آلمانی در سواحل دانمارک کار گذاشته شده بودند.این فیلم اکران جهانی خود را برای نخستین بار هفته پیش در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو تجربه کرد و سونی پیکچرز کلاسیک با خرید امتیاز آن در آمریکا، فیلم را اواخر امسال راهی سینماها می‌کند. «کی فایو میدیا گروپز» نیز کار پخش بین‌المللی آن را برعهده گرفته است. دانمارک با همه کوچک بودنش از رکورد خوبی در بخش اسکار خارجی زبان برخوردار است. این کشور تاکنون ۱۱ بار نامزد دریافت این جایزه شده و ۳ بار آن را به خانه برده است. آخرین بار این کشور در سال ۲۰۱۰ با فیلم «جهان بهتر» ‌ساخته سوزانه بیر این جایزه را از آن خود کرد. آکادمی اسکار فهرست نامزدهای اسکار ۲۰۱۷ را ۱۷ ژانویه اعلام می‌کند. در مرحله بعد فهرستی که شامل ۵ فیلم نهایی خواهد بود در تاریخ ۲۴ ژانویه اعلام می شود. از این میان برنده در مراسم اسکار که ۲۶ فوریه برگزار می‌شود، معرفی می شود. تاکنون کشورهای مختلفی فیلم‌های خود را انتخاب کرده‌اند. ایران نیز فیلم‌ «فروشنده» اصغر فرهادی را به تازگی به عنوان نماینده ایران به آکادمی اسکار معرفی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج