۳۹۳۳۶۴
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی

مهناز افشار پس از به صدا درآوردن زنگ مدرسه کودکان کار ایلیا خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: برای خودتان رویا بسازید و برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید. اجازه ندهید هیچ اتفاقی باعث شود تا صدای قلب هایتان را گوش نکنید و آدم خوبی نباشید.

وب‌سایت سینما سینما: مهناز افشار پس از به صدا درآوردن زنگ مدرسه کودکان کار ایلیا خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: برای خودتان رویا بسازید و برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید. اجازه ندهید هیچ اتفاقی باعث شود تا صدای قلب هایتان را گوش نکنید و آدم خوبی نباشید.

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی

مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است صبح امروز-شنبه سوم مهر ماه- همزمان با افتتاح رسمی مدارس سراسر کشور زنگ مدرسه کودکان کار ایلیا را به صدا در آورد. این بازیگر سینما که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه پا باز هم در جمع بچه های مدرسه حضور یافت، برای دانش آموزان مدرسه ایلیا در آغاز سال جدید تحصیلی آرزوی موفقیت کرد وخطاب به آن ها گفت: برای خودتان رویا بسازید و برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید. اجازه ندهید هیچ اتفاقی باعث شود تا صدای قلب هایتان را گوش نکنید و آدم خوبی نباشید.

وی افزود: همه ما با امید و عشق زنده هستیم و زندگی می کنیم. شما آینده سازان این سرزمین هستید.

در ادامه این مراسم سرودها و ترانه هایی شاد خوانده شد و بچه ها اولین روز سال تحصیلی را همراه با مهمان ویژه شان و دست اندرکاران پویش بدسرپرست تنهاتر است جشن گرفتند. جمعی از کودکان و نوجوانان این مدرسه ضمن گرفتن عکس یادگاری با سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است، گل های خود را به او هدیه کردند.

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی

مهناز افشار با اشاره به این که بعد از سال ها حضورش در مدرسه در اولین روز سال تحصیلی برایش یادآور خاطرات خوش کودکی است و حال و هوای گذشته را تداعی کرده است، از بچه ها خواست تا یک عکس سلفی با هم بگیرند.

حسینی مجری مراسم برای بهبود شکستگی پای این هنرمند دعا کرد و افشار در پاسخ گفت: شک ندارم که با نفس گرم و دعاهای حق بچه های این مدرسه پایم به سرعت جوش می خورد و گچ آن را باز خواهم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» که با فریاد بلند بچه های مدرسه مواجه شده بود و آن ها یک صدا شعار می دادند: «افشار دوستت داریم!»، به دانش آموزان مدرسه ایلیا قول داد تا اگر مربیان و معلمان مدرسه از نمره ها و وضعیت تحصیلی شان راضی باشند و تلاش درسی دانش آموزان را تایید کنند، آن ها را به اردویی یک روزه دعوت خواهد کرد.

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی

سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است همچنین به نمایندگی از این کمپین که احیای حقوق کودکان و ضمانت اجرایی قوانین ساکت در این حوزه را به طور جدی دنبال می کند، به طور نمادین زنگ آغاز مدرسه کودکان کار ایلیا را به صدا درآورد و در جشن شادمانی کودکان با آن ها سهیم شد.

گفتنی است پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با حمایت بیش از ۴۵۰ سینماگر، ورزشکار، فعال حقوقی، اجتماعی و رسانه ای، مذاکره با روسا، مدیران نهادها و سازمان های مسئول در برابر حقوق کودکان را برای ضمانت اجرایی قوانین حمایتی از آن ها و اصلاح و وضع قوانین جدید در دستور کار خود دارد.

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه ... پول بچه های مردمو بدین به جای اینکه ادای در بیارین ... اصلا توی این مملکت همه چی بر عکسه

    • بدون نام

      آفرین به مهناز افشار .

    • مدیونی سانسورش کنی

      اینا همش فیلمه مگه نمیدونید بازیگر خوبیه و البته اقا رامین هم در حقش کم لطفی شده باید اسکار بهش بدن* هر کی ... میشه الگو اینم نمونش عاقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااکسی که ... نباید روش بشه حرف بزنه این هروز تو یک مجلسو جلسه و از این حرفا ودر پایان اینجا ایرن است ....

    • بدون نام

      چقدر بعضی ها حسودن ! حسادت از حرفاشون میباره !!!!

    • amir

      شاید شوهر ایشان هم مثل فرزاد حسنی از خجالت هسرش در آمده

    • ایرانی

      اینم از ثمرات آخر دولت تدبیر امید است شروع سال تحصیلی بازنگ زن .....

      پاسخ ها

      • رویا ساز

        شما بهتره بری فرهنگ حرف زدن یادبگیرید بجای کامنت گذاشتن

      • بدون نام

        واقعا برات متاسفم!!! با وجود اشخاصی مثل تو پیشرفت این مملکت غیر ممکن و دست نیافتنی است!!!! از طرف یک مرد از همه ی خانوم ها بخاطر بی ادبی ایشون معذرت میخوام!

    • حسین

      حضور ایشان در محیط های آموزشی چه معنایی دارد هدف ایشان چه بوده

    • مهدیه

      برای جشن مدرسه یه نفر را بیارید که یه کار خاصی در خصوص تحصیل کرده

    • ترمز

      مهناز نروبالا نروبالا
      می افتی ازاون بالا از اون بالا

    • رویا ساز

      چرا بعضیا واقعا حسادت رو فقط یادگرفتن
      کار ایشون خیلیم کار خوب و پسندیده ایی هست..شمام بهتره بجای حمله به این خانم ازش حمایت کنید.کارای شوهرشم به خودش مربوطه نه زنش

    • روح الله اسکندری شهرابی از کاشان

      سلام یاد ان روز ها بخیر ما 10 فرزند بودیم پدر ما یک کارگر ساده بود ،خدا بیاموزه پدرم را، خیلی دوست داشت به جای برسیم ولی سخت بود من دوم راهنمایی راتمام کردم رفتم سرکار،کیف مایک کش بود که دور کتاب می انداختیم و مداد و خودکاررو دورش می پیچیدم ودست میگرفتم وبا یک کفش دمپایی میر فتیم مدرسه،حالا کجا اون روز کجا ،یادش بخیر

    • حمید

      با سلام به هر جهت فطرت هر فردی را خداوند بهتر میشناسد مشخص نیست چرا ایشون با همسری زندگی میکنند که با .... چه پاسخی خواهند داشت به نظر میاد که ایشان با رفتنشون در دبستان اول مهر و اون هم دراین وضعیت جسمانی با تبلیغات بگویند که مثلا من عاشق کودکان هستم تا مقداری از بار فشار رسانه‌ای روی خود و خانواده کم شود وگرنه بر فرض مثال چرا نرفتند در این وضعیت به سالمندان سر بزنند یا غیره ممنون

    • حمید

      کمتر سانسور کنید بگذارید مردم در جریان حقایق قرار داشته باشند

    • بوشهر

      مهناز خانم كارت ٢٠

    • سکوت

      افشار خودتو دوس دارم ولی شوهرتو نه! !!! شرمندههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج