۳۹۳۶۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چگونه آگوئرو زیر نظر پپ شکوفا شد؟

سه جلسه محرومیت نیز باعث نشد تا سرخیو آگوئرو افت کند و این مهاجم آرژانتینی با زدن ۲ گل در دیدار امروز برابر سوانسی، باز هم ارزش های خود را ثابت کرد.

ورزش سه: علیرغم مصاحبه گواردیولا مبنی بر انتظار بیشتر او از آگوئرو، به ثمر رساندن ۱۱ گل در شش مسابقه حکایت از آمادگی بالای سرخیو در فصل جاری دارد. تغییر عمده آگوئرو در فصل جاری، شرکت کردن بیشتر در امور دفاعی است که با نظر مستقیم سرمربی کاتالانی سیتیزن ها ایجاد شده است.
گواردیولا در این خصوص گفت: "از عملکرد آگوئرو بسیار خوشحالم اما من انتظار بیشتری از او دارم زیرا می دانم که او می تواند عملکرد حتی از این بهتر هم از خود ارائه دهد".
بعد از محرومیت سه جلسه ای در لیگ برتر، آگوئرو در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شد و موفق به زدن ۳ گل در برابر گلادباخ شد. امروز نیز در برابر سوانسی، آگوئرو تنها به ۹ دقیقه زمان احتیاح داشت تا بازگشت به ترکیب منچسترسیتی در لیگ برتر را جشن بگیرد.
البته گل فرناندو یورنته بازی را به تساوی کشاند و موقعیت هایی که دی بروین و استرلینگ از دست دادند، نشان داد که تیم گواردیولا کار آسانی همانند بازی های قبل برای پیروزی در این دیدار ندارد.
اما گل نیمه دوم سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی و البته گل دقایق پایانی استرلینگ، ششمین پیروزی آبی ها را تضمین کرد. البته طی ۵ سال اخیر بارها آگوئرو موفق به برگردادن نتیجه برای تیمش شده است. زدن بیش از ۱۰۰ گل در لیگ برتر که ۲۴ تای آن در فصل گذشته به ثمر رسید، باعث نشد که تیم پیگرینی به مقامی بهتر از چهارم برسد.
البته با توجه به حضور گواردیولا و بیش از ۱۲ ساعت کار روزانه برای بهبود شرایط تیم، منچسترسیتی تنها به یک بازیکن متکی نیست. اما گلهای آگوئرو همانند گذشته بسیار مهم و سرنوشت ساز است و زیر نظر گواردیولا، او می تواند عملکردی بهتر از این نیز ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج