۳۹۴۶۱۸
۵۰۷۷
۵۰۷۷
پ

به دام افتادن بزرگترین مار جهان

کارگران یکی از کارگاه های ساختمانی در برزیل، هنگام کار موفق شدند ماری حیرت آور و ۱۰ متری را پیدا کنند. این خزنده غول پیکر ۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد و در یکی از مناطق ایالت «پارا» یافت شده است. ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید، توسط یکی از کارگران تهیه شده و قطر ۱ متری جانور را نشان می دهد.

وب سایت روزیاتو - حامد آل محمد: کارگران یکی از کارگاه های ساختمانی در برزیل، هنگام کار موفق شدند ماری حیرت آور و ۱۰ متری را پیدا کنند. این خزنده غول پیکر ۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد و در یکی از مناطق ایالت «پارا» یافت شده است. ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید، توسط یکی از کارگران تهیه شده و قطر ۱ متری جانور را نشان می دهد.

مار آناکوندای غول پیکر توسط زنجیر به جرثقیل متصل شده و بالا کشیده می شود. بسیاری از افراد برای اسیر کردن این مار از کارگران انتقاد می کنند و اعتقاد دارند جانور باید در طبیعت رها گردد. هنوز مشخص نیست که مار آناکوندا کشته شده و یا زنده نگه داشته شده است.

ماری با این جثه بزرگ به احمال زیاد عمری طولانی داشته و توانسته تا به حال زنده بماند، بنابراین نباید به راحتی درباره کشتن آن حرف زد. رکورد بزرگترین مار دنیا هم اکنون در اختیار خزنده ای به نام «مِدوسا» (Medusa) است که با ۷٫۶۷ متر طول توانسته این عنوان را از آن خود کند. مارهای آناکوندا موجوداتی سریع و تهاجمی هستند. نوع سبز آن ها تا ۵ متر رشد می کند و وزنشان نیز بیشتر از اقوامشان یعنی مارهای پیتون است.

این کارگاه ساختمانی مربوط به سد هیدرو الکتریکی «بِلو مونته» (Belo Monte) است که بر روی رودخانه «ژینگو» (Xingu) احداث خواهد شد. این مجموعه چهارمین سد بزرگ جهان به شمار می رود.
در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیوی تهیه شده از این مار را مشاهده کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
به دام افتادن بزرگترین مار جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج