۳۹۴۷۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولین فیلم «رضا ایرانمنش» جلوی دوربین می‌رود

اولین فیلم سینمایی «رضا ایرانمنش» با نام «پلک» اواخر مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری فارس: اولین فیلم سینمایی «رضا ایرانمنش» با نام «پلک» اواخر مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

اولین فیلم «رضا ایرانمنش» جلوی دوربین می‌رود

رضا ایرانمنش کارگردان و بازیگر سینمای ایران درباره ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش گفت: خوشبختانه پرونده مورد بررسی شورای قرار گرفت و با دریافت پروانه ساخت اواخر مهرماه فیلم را جلوی دوربین می بریم.

وی درباره داستان و فضای فیلم گفت: فیلم داستان اجتماعی را در برمی‌گیرد و فضای رئال - سورئال دارد. برای نگارش و بازنویسی آن از نظرات دوستان اهل فن بهره بردم تا بتوانم در اولین اثر فضای قصه را به درستی طراحی و روایت کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «دکل» در ادامه گفت: فیلم به معضلات اجتماعی روزمره اشاره دارد و اتفاقات ساده ای برای شخصیت های داستان رخ می دهد که اگر با تامل و تعمق درباره آن تصمیم گیری می کردند اتفاق بهتری در زندگی خود رقم می زدند. فیلم تنها به ارایه و بزرگ نمایی معضل اجتماعی نمی پردازد بلکه تلاش می کنیم تا مخاطب به نتیجه مطلوب که رسیدن به راهکار مناسب است دست یابد و مسیر داستان به گونه ای باشد تا مخاطب را به سمت رفع مشکل با تفکر و تعمق هدایت کند. تلاش کردم تا فیلم تلنگری برای تماشاگر باشد تا در تصمیم گیری های کوچک هم توجه کند.

ایرانمنش درباره کاراکترهای فیلم گفت: داستان دارای کاراکترهای زیاد است و ریتم قصه تند است و به دلیل تعدد بازیگران تلاش می کنم تا از بازیگر برای سکانس های کوتاه استفاده کنم و تلاشم براین است که از بازیگرانی که سالها از فضای سینما و تصویر دور مانده اند با توجه به کاراکتر و شخصیت استفاده کنم . اکثر شخصیت های فیلم زن هستند و در این فیلم نقش یکی از مردان را برعهده خواهم گرفت .

تعدادی از عواملی که در فیلم همکاری دارند عبارتند از: نویسنده وکارگردان: رضا ایرانمنش، مشاور فیلمنامه: مریم سعیدی، تهیه کننده: حسن علیمردانی، مشاور فیلمنامه: محمدحسین لطیفی، مدیر تولید: حمید احمدی،مدیر فیلمبرداری : علی رنجبر، طراح صحنه: پیام سوری . صدابردار: مجید هاشم پور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج