۳۹۴۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیدوستی: تیم نوجوانان توانایی قهرمانی را دارد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان با توجه به برنامه‌ریزی و اردوهایی که رفت توانایی قهرمانی را دارد.

خبرگزاری فارس: حمید علیدوستی در مورد صعود تیم ملی نوجوانان ایران به جام جهانی گفت: ایران توانایی حضور در جام جهانی را داشت چرا که مربیان، فدراسیون و بازیکنان طی یک سال و نیم گذشته زحمات زیادی کشیده‌اند این تیم در تورنمت‌های مختلفی بازی کرد و با تیم‌های اروپایی و بزرگتر روبرو شد ثمره این برنامه‌ریزی هم به کسب موفقیت منتج شد کادر فنی جدید هم بسیار خوب کار کرد و با برنامه‌ریزی مناسب تیم را در شرایط آمادگی قرار داد.

وی در مورد اینکه با توجه به شناختی که از حریفان دارد و پیش از این با ژاپن هم بازی کرده است آیا شانسی برای قهرمانی ایران متصور است اظهار داشت: ما مقابل ژاپن هم پیروز شدیم و هم شکست خوردیم و هم به تساوی رسیدیم. بازی های دوستانه با بازی‌های رسمی قابل مقایسه نیست و نمی‌توان آنها را معیار قرار داد. به هر حال تیم ایران توانایی لازم را دارد و می‌تواند در ادامه مسابقات هم موفق شود و به قهرمانی برسد.

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه آیا ناراحت نیست که او کنار تیم حضور ندارد و اینکه آیا تیم ملی نوجوانان تحت هدایت او هم می‌توانست به جام جهانی برود تصریح کرد: به هر حال بهتر است در مقطع فعلی فقط از صعود تیم ملی کشورمان خوشحال باشیم و بهتر است که در مقطع فعلی به این مسائل نپردازیم تا تیم ملی بتواند به راحتی کارش را انجام داده و به قهرمانی برسد. این تیم هم اکنون در بین ۴ تیم برتر قرار دارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه هنوز رقم قراردادش را پرداخت نکرده است اظهار داشت: به هر حال اعلام کردند این پول پرداخت می‌شود و منتظر هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

علی دوستی در پایان خاطرنشان کرد: به فدراسیون فوتبال بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان بابت صعود به جام جهانی تبریک می‌گویم آنها لیاقت این اتفاق را داشتند و خدا را شکر به موفقیت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج