۳۹۵۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرونده‌های جدید برای کارآگاه

هر فصل از سریال «شرلوک» بی‌بی‌سی میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا خوشحال و هم‌زمان ناراحت می‌کند. خوشحال از این بابت که کارآگاه و سریال محبوبشان به تلویزیون بازگشته و غمگین چون معلوم نیست که فصل بعدی سریال کی پخش خواهد شد!

مجله دنیای تصویر: هر فصل از سریال «شرلوک» بی‌بی‌سی میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا خوشحال و هم‌زمان ناراحت می‌کند. خوشحال از این بابت که کارآگاه و سریال محبوبشان به تلویزیون بازگشته و غمگین چون معلوم نیست که فصل بعدی سریال کی پخش خواهد شد!

پرونده‌های جدید برای کارآگاه

بعد از دو سال تعویق، فصل چهارم این اقتباس مدرن از داستان‌های «شرلوک هلمز» سر آرتور کانن دویل جلوی دوربین رفت و به احتمال زیاد در ژانویه ۲۰۱۷ به روی آنتن می‌رود. کریسمس گذشته هم شاهد پخش اپیزود ویژه‌ی «شرلوک» با عنوان «عروس کریه» بودیم که امسال جایزه امی را برای بهترین تله‌فیلم گرفت و البته پیچیدگی‌ها و ابعاد تازه‌ای را به دنیای سریال اضافه کرد. ساعاتی قتل اطلاعات تازه‌ای از «شرلوک» منتشر شده است.

فعلا نام اپیزود اول و دوم فصل چهارم مشخص شده که نکات جالبی را درباره‌ی فصل جدید آشکار می‌کند. اپیزود «شش تاچر» برگرفته از داستان کوتاه «شش ناپلئون» است و به جای ارجاعاتی درباره‌ی رهبر وقت ارتش فرانسه در داستان اصلی، احتمالا شاهد شوخی و شیطنت‌هایی با مارگارت تاچر نخست وزیر فقید بریتانیا خواهیم بود. «کارآگاه دروغگو» هم با الهام از داستان کوتاه «کارآگاه رو به موت» ساخته شده که به دلیل معرفی شخصیت کولورتون اسمیت یکی دیگر از دشمنان مهم شرلوک هلمز شهرت دارد. شخصیتی که پیش از این گفته شده بود دشمن اصلی شرلوک در فصل چهارم خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود توبی جونز همین نقش را ایفا کرده باشد.

عوامل «شرلوک» بارها وعده داده اند که فصل چهارم سیاه‌تر، دراماتیک‌تر و درگیرکننده‌تر از همیشه خواهد بود! برای دنبال کردن ماجراهای شرلوک و موریارتی حداقل باید تا زمستان منتظر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایووووووول شرلوکو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج