۳۹۷۲۹۷
۵۰۴۲
۵۰۴۲
پ

همسر زنده یاد ملاقلی‌پور: خداکنه تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی

پروانه عبدالحسین‌زاده همسر زنده‌یاد ملاقلی‌پور در نوشته‌ای خطاب به همسرش گفت: ۱۰سال از رفتنت گذشته و دلم به این خوشه هر روز که می‌گذره یه روز به رفتن منم نزدیک میشه بتو می‌پیوندم و خداکنه که تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی.

خبرگزاری فارس: زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور جزو فیلم‌سازان فقید عرصه دفاع مقدس و جنگ بود که آثار به یادماندنی را از خود به جای گذاشت. او مانند برخی از فیلمسازان عرصه جنگ کارش را با عکاسی آغاز کرد و کم‌کم به سمت ساخت آثار سینمایی گرایش پیدا کرد.

به همین منظور در هفته دفاع مقدس با برخی از همکاران و نزدیکان وی گفت‌وگو هایی انجام دادیم. پیش از این با جعفر دهقان بازیگر سینما، علی سلیمانی که به قول خودش از بچه‌محله‌های مرحوم ملاقلی‌پور بوده است و بعد نوبت به بازیگری رسید که با این کارگردان به نوعی قهر کردند حبیب دهقان نسب سپس آتنه فقیه‌نصیری درارتباط با همکاری‌اش با این کارگردان خاطره‌های جالب و یا به قول خودش وحشتناکی را در قالب طنز تعریف کرد. در نهایت هم به سراغ منوچهر محمدی تهیه‌کننده آخرین فیلم سینمایی زنده یاد ملاقلی‌‌پور با نام «میم مثل مادر» رفتیم و در مورد آخرین احوالات این کارگردان فقید جنگ و سینمای دفاع مقدس در روزهای پایانی عمرش صحبت کردیم.

تصویری زیبا در آخرین ساعات عمر زنده یاد رسول ملا قلی پور توسط مرحوم رسول احدی فیلمبردار سینما به ثبت رسید در ابتدا بنا داشتیم برای آن یک عکس نوشت زیبایی را از همکاران وی و یا نزدیکانش دریافت کنیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم علی ملاقلی پور و همسر زنده یاد رسول ملاقلی پور بهترین افرادی هستند که می توانند چند جمله ای را در باره این تصویر آن هم در باب درد و دل و یا عکس نوشت ما را مهمان سفره دل خود کنند. آنها نیز متنی را با عنوان عکس نوشت در اختیار ما گذاشتند که به شرح ذیل آمده است.

*پروانه عبدالحسین زاده همسر مرحوم رسول ملاقلی پور

همیشه به مرگ فکر می‌کردی و از خدا خواستی که به جان خانم فاطمه زهرا، یک سال دیگر به تو عمر بدهد تا بتوانی میم مثل مادر را بسازی تا اینکه ساختی و خیالت راحت شد. داری به چی فکر میکنی به عرش شش گوشه؟

ده سال از رفتنت گذشته و من دلم به این خوشه که هر روزی که مگذره یه روز به رفتن منم نزدیک میشه بتو میپیوندم و خداکنه که تو اون دنیا هم تو قسمت من بشی.

نمیدونم داری به چی فکر میکنی، شاید به من و بچه ها. همیشه عاشق یه خونه رو به دریا و پشت به جنگل بودی، آخرین نگاهتم به دریا بود که رفتی.

*علی ملاقلی پور فرزند زنده یاد رسول ملاقلی پور

به چه چیز فکر می‌کنی؟ اینکه تا اینجا را چگونه آمدی و با چه کسانی اینگونه آمدی ؟ اینکه می توانستی بهتر از خودت باشی و نشد. به قول خودت این هم بد نیست اما شاید با خودت می گویی در این خلال عمر می توانستم بهتر زندگی کنم و ای کاش بهتر انتخاب می کردم و بهتر اراده می کردم . نمی‌دانم در این عکس آخر به اینها فکر می کردی یا نه . اینها فقط تصورات من است اما به نظرم تو خوب آمدی با اینکه پدرت را زود از دست دادی و استادی نداشتی خوب از آدمها و تجربیاتت آموختی . امید وارم نسل به نسل بهتر شویم همانگونه که تو سعی کردی اشتباه گذشتگانت را نکنی . دیدار به قیامت . امیدوارم پسر خوبی باشم .

علی ملاقلی پور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج