۳۹۷۳۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ستاره «جوخه خودکشی» به منتقدان پاسخ داد

جی کورتنی گفت: «چطور می توان همه را راضی نگه داشت؟ علاوه بر این فکر نمی کنم «جوخه خودکشی» هرگز چنین نیتی داشت.»

روزنامه بانی فیلم: جی کورتنی گفت: «چطور می توان همه را راضی نگه داشت؟ علاوه بر این فکر نمی کنم «جوخه خودکشی» هرگز چنین نیتی داشت.»

ستاره «جوخه خودکشی» به منتقدان پاسخ داد

به نقل از ایندپندنت، با وجود اینکه منتقدان به شدت فیلم «جوخه خودکشی» را کوبیدند، این فیلم کمپانی دی سی توانست بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد. حالا اینکه دنباله ای برای این فیلم ساخته خواهد شد یا خیر قطعی نیست، اما چندی پیش اعلام شد که فیلمی جداگانه برای شخصیت هارلی کویین با نقش آفرینی مارگو رابی تولید می شود.

جی کورتنی که در فیلم نقش کاپیتان بومرنگ را بازی می کند، در پادکستی به نام «خوشحال غمگین گیج» با ام تی وی صحبت کرد و توضیح داد که چرا واکنش منتقدان برای او اهمیت چندانی ندارد. او گفت: «چطور می توان همه را راضی نگه داشت؟ علاوه بر این فکر نمی کنم «جوخه خودکشی» هرگز چنین نیتی داشت. بنابراین کسی نمی خواست هواداران را ناراحت کند، مسلما آن هم نه هوادارانی که می توانند تا این اندازه وفادار باشند.»

او ادامه داد: «با این حال نمی دانم چطور می شود مرزها را کمی جلوتر برد و سعی در حمایت از چیزی داشت، آن هم بدون اینکه محتمل هیچ گونه ریسکی شد. من می دانم خودم در یک فیلم دنبال چه چیزی می گردم و از چه چیزی خوشم می آید و مسلما این همان چیزی نیست که خواهرزاده ۱۲ ساله ام دنبالش می گردد. بنابراین یک چالش به وجود می آید و به نظر من دیوید آیر توانست کار فوق العاده ای انجام بدهد. خیلی خیلی امیدوارم بتوانم فیلمی دیگر با او بسازم.»

کورتنی همچنین درباره این صحبت کرد که سرمایه گذاری های پیشین مارول در فیلم هایی از جمله فیلم های جداگانه «مرد آهنی»، «کاپیتان آمریکا» و «هالک» به آن ها مزیتی جدید داد. او گفت: «آن ها وقتش را داشتند که بگذارند تمام این ها جا بیفتد. حالا همه چیز جای خود را پیدا کرده و مجبور نیستیم تازه سعی کنیم ببینیم هر چیز کجا باید برود. اینطوری خیلی بهتر شده و حالا می توانیم بگوییم خیلی خب، بیایید همه شان را دور هم جمع کنیم و یک میلیارد دلار سود کنیم.»

«جوخه خودکشی»فیلمی ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیکبوکهای شرکت دیسی کامیکس که سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دیسی کامیکس محسوب میشود. دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی ،کارا دلوین و ازرا میلربازیگران این فیلم هستند.

تا سپتامبر ۲۰۰۹ فیلم جوخه خودکشی در حال آمادهسازی در وارنر برادرز بود. آیر در سپتامبر ۲۰۱۴ برای کارگردانی و نویسندگی فیلم استخدام شد و انتخاب بازیگران آغاز شد. فیلمبرداری در ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ در تورنتوی کانادا آغاز شد و در اوت همان سال به پایان رسید.
نخستین نمایش جوخه خودکشی در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۶ و در شهر نیویورک بود و سپس در ۵ اوت ۲۰۱۶ به صورت گسترده در سینماها اکران شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج