۳۹۷۴۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی ای ۸ جدید رسماً رونمایی شد

پس از چند بار حضور غیر رسمی در سطح اینترنت برای چند ماه گذشته، بالاخره رسماً توسط سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی رونمایی شد. همان‌طوری که از نام این دستگاه پیداست، با نسخه‌ی به روز شده‌ی گوشی سال گذشته‌ی گلکسی ای ۸ روبرو هستیم.

وب سایت دیجی رو - محمد امینی‌نسب: پس از چند بار حضور غیر رسمی در سطح اینترنت برای چند ماه گذشته، بالاخره رسماً توسط سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی رونمایی شد. همان‌طوری که از نام این دستگاه پیداست، با نسخه‌ی به روز شده‌ی گوشی سال گذشته‌ی گلکسی ای ۸ روبرو هستیم.

گلکسی ای 8 جدید رسماً رونمایی شد

از نظر طراحی، تفاوت زیادی میان گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) و مدل نسل قبل آن نمی‌توان پیدا کرد؛ طراحی خمیده، جنس بدنه‌ی فلزی و ضخامت کم در این مدل هم مشاهده می‌شود و البته این مؤلفه‌ها همگی جزء زبان طراحی اسمارت فون‌های سری ای شرکت سامسونگ به حساب می‌آیند.

صفحه‌ی نمایش جدیدترن مدل از سری ای کره‌ای‌ها، دارای سایز ۵.۷ اینچی می‌باشد و با فناوری سوپر امولد ساخته شده است، رزولوشن تصویر این صفحه‌ی نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل می‌باشد. هر چند با یک پنل کواد اچ دی روبرو نیستیم، اما تصویر به اندازه‌ی کافی شارپ خواهد بود تا اکثر کاربران را راضی کند.

در درون بدنه‌ی سامسونگ گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) با پردازنده‌ای مشابه با پردازنده‌ی پرچم‌دار سال گذشته‌ی این شرکت، سامسونگ گلکسی اس ۶، روبرو هستیم. این بدان معناست که گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) قدرت پردازشی خود را از چیپست اختصاصی شرکت سامسونگ با نام اگزینوس ۷۴۲۰ (که از ۴ هسته‌ی ARM Cortex-A۵۳ CPU و ۴ هسته‌ی ARM Cortex-A۵۷ CPU cores تشکیل شده است) خواهد گرفت.
میزان حافظه‌ی داخلی این دستگاه هم ۳۲ گیگابایت خواهد بود و ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. پردازنده‌ی استفاده شده در این اسمارت فون به اندازه‌ای قدرتمند می‌باشد که اکثر کاربران را راضی نگه دارد و از پس انجام کارهای سنگین آنان بربیاید، مگر این‌که انتظار عملکرد خارق‌العاده‌ای را از آن داشته باشید.

گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، درست مانند پرچم‌دار سال گذشته‌ی سامسونگ، گلکسی اس ۶، برخوردار خواهد بود. این خبر فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی می‌باشد، چرا که لنز دوربین استفاده شده در گلکسی اس ۶ کیفیت بسیار خوبی داشت. در پنل جلویی این دستگاه هم شاهد یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و ویدئو چت هستیم.

سایر مشخصات این دستگاه شامل یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی دکمه‌ی هوم با قابلیت پشتیبانی از سیستم خرید سامسونگ، اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو پیش فرض نصب شده، رابط کاربری اختصاصی جدید سامسونگ با نام Grace UX که در ابتدا آن را با گلکسی نوت ۷ تجربه کردیم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری می‌باشد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) چه زمانی راهی بازارهای خارج از کره‌ی جنوبی خواهد شد. این دستگاه فعلاً منحصراً توسط اپراتور کره‌ای SK Telecom عرضه می‌شود. پیش فروش گلکسی ای ۸ (۲۰۱۶) از فردا در کره آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با قیمتی در حدود ۵۸۰ دلار آن را خریداری کنند. با توجه به مشخصات این دستگاه و شباهت فروان با گلکسی اس ۶، این قیمت کمی بالا به نظر می‌رسد.
گلکسی ای 8 جدید رسماً رونمایی شد
گلکسی ای 8 جدید رسماً رونمایی شد
گلکسی ای 8 جدید رسماً رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج