۳۹۷۷۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«وودی آلن»: ساخت سریال از فیلم دشوارتر است

«وودی آلن» پس از پایان ساخت اولین سریالش آن را تجربه‌ای به مراتب سخت ار یک ساخت فیلم سینمایی دانست.

خبرگزاری ایسنا: «وودی آلن» پس از پایان ساخت اولین سریالش آن را تجربه‌ای به مراتب سخت ار یک ساخت فیلم سینمایی دانست.
«وودی آلن»: ساخت سریال از فیلم دشوارتر است

به نقل از هالیوود ریپورتر، «وودی آلن» که با قبول ساخت فصل اول از سریال کمدی «بحران در شش پرده» اولین تجربه ساخت سریال خود را تجربه کرد پیش از این و در جریان جشنواره کن قبول این مسئولیت را به مزاح فاجعه‌انگیز خوانده و عنوان کرده بود: «فکر می‌کردم ساخت شش قسمت ۳۰ دقیقه‌ای کار آسانی باشد، اما اینطور نیست و بسیار بسیار سخت است. دارم دست و پا می‌زنم و امیدوارم کمپانی آمازون را مایوس نکنم.»

اما حالا پس از پایان ساخت این سریال کمدی و در مراسم اولین نمایش آن در نیویورک، «آلن» همچنان معتقد است که ساخت سریال بسیار دشوار است و می‌گوید: «بسیار دشوارتر از آنچه بود که فکر می‌کردم. با خودم می‌گفتم من همیشه در حال ساخت فیلم هستم و ساخت شش قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در تلویزیون برای من چیزی نیست، اما این گونه نبود چرا که شما همواره مجبورید کار را به پایان برسانید و دوباره آغاز کنید.»

اما «جان ماگارو» بازیگر سریال «بحران در شش پرده» معتقد است: «وودی آلن» در همه کارهایش دست به خود انتقادی می‌زند و به هر پروژه‌ای که وارد می‌شود فکر می‌کند که چرا دارد چنین کاری را انجام می‌دهد. با این حال او این سریال را خیلی دوست دارد. «آلن» هر سال فیلم می‌سازد و امسال یک سریال ساخته و یک فیلم نیز در برنامه دارد.

در سریال کمدی «بحران در شش پرده» که در حال و هوای دهه ۱۹۶۰ میلادی و در یک فصل ساخته شده است، خود «وودی آلن» به همراه «مایلی سایرس» و «الن می» بازیگران اصلی هستند.

«وودی آلن» طی سه دهه فیلم‌سازی، بیش از ۴۵ فیلم ساخته که با آن‌ها افتخارات و جوایز سینمایی متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چهار جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

دو جایزه‌ بهترین کارگردانی و شش جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از جوایز بفتا انگلیس، خرس نقره‌ای جشنواره‌ برلین در سال ۱۹۷۵، جایزه‌ فیپرشی جشنواره‌ کن در سال ۱۹۸۵ برای «رز بنفش قاهره»، دو جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه برای «منهتن» و «رز بنفش قاهره»، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا در سال ۲۰۰۶ برای «امتیاز نهایی»، شیر طلای افتخاری جشنواره‌ ونیز در سال ۱۹۹۵، جایزه‌ یک عمر دستاورد سینمایی از جشنواره‌ سن‌سباستین در سال ۲۰۰۴ از دیگر افتخارات سینمایی این کارگردان بزرگ محسوب می‌شوند.

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی»، «آفرودیت قدرتمند»، «شالوده‌شکن»، «نیمه شب در پاریس»، «تقدیم به رم با عشق» و «یاسمن غمگین» از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج