۳۹۸۰۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توزیع رایگان ماسک در آبادان

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان گفت: به دلیل شدت گرد و خاک، امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان اقدام به توزیع ماسک به صورت رایگان کردند.

خبرگزاری مهر: مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان گفت: به دلیل شدت گرد و خاک، امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان اقدام به توزیع ماسک به صورت رایگان کردند.

حمید قناعتیان اظهار کرد: ۲ اکیپ پنج نفره از امدادگران این جمعیت، کار توزیع ماسک را از منطقه بریم آغاز و به تدریج به سمت سایر مناطق شهری از جمله امیری، اروسیه، میدان طیب، فرمانداری، ایستگاه ۸ و ایستگاه ۱۲ مقابل زیارتگاه سید عباس پیش رفتند.

وی اضافه کرد: امدادگران برای سهولت و تسریع در کار توزیع ماسک ها و ارائه برخی خدمات جانبی احتمالی مورد نیاز از ۲ دستگاه آمبولانس برای جابه جایی در مسیرهای یاد شده استفاده کردند.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان، کار توزیع ۲ هزار ماسک اهدایی از سوی برخی خیران و صاحبان داروخانه های سطح شهر را با شور و اشتیاق فراوان به انجام رساندند.

قناعتیان از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آبادان برای کمک به توزیع هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی به مردم از سوی افراد خیر و یا گروه های خیریه خبر داد.

طبق اعلام سید احمد موسوی آزاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان، میزان گرد و خاک معلق در هوای امروز آبادان تا سه هزار و ۱۰۴ میکروگرم بر مترمکعب یعنی ۲۰ برابر حد مجاز نیز رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج