۳۹۸۱۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاربران از اقدام اخیر LG غافلگیر شدند

اگرچه گزارشات حاکی از صفحه نمایش منحنی ال جی جی ۶ بودند، اما ال جی اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت با صفحه نمایش OLED منحنی عرضه نخواهد شد.

وب سایت کلیک: اگرچه گزارشات حاکی از صفحه نمایش منحنی ال جی جی ۶ بودند، اما ال جی اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت با صفحه نمایش OLED منحنی عرضه نخواهد شد.
کاربران از اقدام اخیر LG غافلگیر شدند

ال جی برنامه های خود را که شامل تعبیه یک صفحه نمایش OLED منحنی در ال جی G۶ برای سال آینده بود، لغو کرده است. منابع صنعتی می گویند این شرکت دوباره به سمت پانل ال سی دی های تخت خواهد رفت؛ همان طور که بسیاری از گوشی های هوشمند بازار با همین صفحه نمایش های تخت عرضه می شوند.

بعد از عرضه ناامید کننده ال جی جی ۵ و استقبال ضعیف کاربران از این گوشی هوشمند، ال جی در پی توسعه فناوری های به روز دنیا است تا بار دیگر به کانون توجهات کاربران و متخصصین در این عرصه تبدیل شود؛ آن چنان که به سمت تولید صفحه نمایش های منحنی برای گوشی های هوشمند جدید خود رفته که تا این زمان موفقیتی کسب نکرده است.

گفته شده است دلیل این تصمیم ناامیدکننده ال جی، عدم توانانی تامین کننده صفحه نمایش LG یعنی شرکت LG Display در ارائه یک پنل OLED برای LG G۶ است. تنها زمانی می توان شاهد برخورداری این گوشی هوشمند از صفحه نمایش منحنی بود که تجهیزات تولیدی جدید در کارخانه تولید صفحه نمایش ال جی در شهر گومی فراهم آورده شود که این اتفاق در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ اتفاق خواهد افتاد که ظاهرا برای قسمت اول عرضه این پرچمدار کمی دیر است.

این گزارش همچنین مدعی است که بدنه فلزی LG G۶ ممکن است از یک شیشه حرارت دیده برخوردار باشد. همچنین آورده شده که ال جی یک تکنولوژی مغناطیسی رزونانس را برای شارژ بی سیم توسعه داده است که احتمالا در زمان عرضه LG G۶ آماده نخواهد بود! بنا به گزارش ها، این تکنولوژی از شارژ بی سیم چندین گوشی هوشمند متعدد در یک فاصله حدود ۲ تا ۳ سانتی متری از شارژر پشتیبانی خواهد کرد.

در همین حال، شرکت های دیگر یک فناوری را توسعه داده اند که از شارژ بی سیم در فاصله ۷ سانتی متری از شارژر و قدرت ۷ واتی به عنوان استاندارد در مقایسه با توان های ۵ واتی فعلی پشتیبانی می کند. چنین فناوری بهینه ای را ممکن است در آینده در LG G۷ شاهد باشیم؛ آن چنان که ال جی در حال انجام پژوهش و توسعه فناوری های خود و توسعه یک گوشی هوشمند است که از شارژ بی سیم رزونانس برخوردار باشد.

ال جی در مورد این سوال که آیا به توسعه مفهوم مدولار LG G۵ با LG G۶ ادامه خواهد داد یا خیر پاسخ سریعی نخواهد داد، اما امکان تکذیب آن دور از ذهن نیست. به عنوان مثال، آخرین گوشی هوشمند بزرگ این شرکت، یعنی ال جی V۲۰، از لوازم جانبی مدولار ال جی جی ۵ بهره مند نبود که همین باعث می شود احتمال این واقعه کمی دور از ذهن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج