۳۹۸۳۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منتظر ویژگی جدید واتس‌اپ باشید

تا به حال شده که بخواهید کسی را به یک چت گروهی دعوت کنید اما به این خاطر که ادمین گروه نیستید نتوانید این کار را بکنید؟ یا وقتی قصد دارید یک چت گروهی را شکل دهید شماره تماس همه افراد را نداشته باشید و دچار مشکل شوید؟

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: تا به حال شده که بخواهید کسی را به یک چت گروهی دعوت کنید اما به این خاطر که ادمین گروه نیستید نتوانید این کار را بکنید؟ یا وقتی قصد دارید یک چت گروهی را شکل دهید شماره تماس همه افراد را نداشته باشید و دچار مشکل شوید؟ اگر با این مشکلات برخورد کردید واتس‌اپ یک ویژگی جدید را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند که به شدت به دردتان خواهد خورد.
منتظر ویژگی جدید واتس‌اپ باشید

ظاهرا در جدیدترین نسخه بتای اپ واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاشتن لینک چت گروهی به وجود آمده است. به این شکل می‌توانید لینک را برای فرد مورد نظر بفرستید و او با کلیک کردن روی آن وارد چت گروهی شود. البته با این پیش‌فرض که از طریق موبایل رو لینک کلیک کنند و اپلیکیشن واتس‌اپ را هم نصب کرده باشند.

منتظر ویژگی جدید واتس‌اپ باشید

واتس‌اپ هشدار داده که قرار دادن این لینک در فضای عمومی به هر کسی امکان ورود به چت گروهی را می‌دهد. مثلا اگر لینک چت را در توییتر پست کنید و هزاران فالوئر هم داشته باشید نباید تعجب کنید که خیلی از آدم‌هایی که نمی‌شناسید وارد چت گروهی‌تان شوند. با این حال اگر می‌خواهید یک رویداد را سازماندهی کنید قطعا ممکن است این ویژگی خیلی به کارتان بیاید و افراد بتوانند از طریق کلیک روی لینک خودشان را به لیست رویدادی که می‌خواهید برگزار کنید اضافه کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع لینک‌ها قابلیت باطل کردن آن‌ها است. می‌توانید کاری کنید لینک مورد نظر از زمانی که بخواهید دیگر افراد را به چت دلخواه‌تان هدایت نکند.

این ویژگی‌ها در حال حاضر در نسخه بتا حضور دارند و این یعنی می‌توانید در بروزرسانی بعدی واتس‌اپ منتظرشان باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج