۳۹۸۳۳۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

تذکر مطهری به وزیرخارجه و عذرخواهی ظریف

سخنان وزیرخارجه در سیاسی دانستن سوال نماینده نزدیک به جبهه پایداری با حواشی در صحن مجلس همراه شد.

خبرآنلاين: علي مطهري كه رياست جلسه علني يكشنبه-۱۱ مهر- را برعهده داشت بعد از طرح سوال از سوی کریمی قدوسی و پاسخی که وزیرخارجه به این سوال داد، گفت: تحث تاثير فضاي جلسه، برخي كلمات توسط دكتر ظريف مطرح شد كه احيانا تحقير مجلس تلقي ميشد،‌كلماتي که نبايد استفاده شود كه موجب تحقير مجلس شود.

وي افزود: جمله اي که آقای ظريف گفتند این بود که «براي حفظ احترام اجازه نخواهم داد هيچ يك از همكارانم در صحن مجلس مورد سئوال قرار گيرد.» بايد بگويم كه هر نماينده اي آزاد است كه از مسئولان سئوال كند. به هر حال ما اين ها را سهو لسان می دانیم و نمی خواهيم بگوييم عمدی در بیان آن داشته اند.

مطهری ادامه داد: از سوی دیگر نيت افراد در طرح سئوال هم نبايد موضوعيت داشته باشد كه اين سئوال كننده چه نيتي دارد، هر نيتي داشته باشد او آزاد است كه حرفش را بزند. اشاره مطهری به بخشی از سخنان ظریف بود که طرح این سوال را سیاسی کاری دانسته بود.

مطهری در ادامه یادداشت ظريف را خطاب به نمایندگان قرائت کرد که در آن آمده بود؛ اگر صحبت‌هاي بنده را به دقت گوش كنيد،‌ توهيني نداشتم، به هر حال اگر برداشت توهين شده است از نمايندگان عذرخواهي ميكنم.

این عذرخواهی ظریف با احسنت گفتن نمایندگان روبرو شد.

در ادامه ظریف با اجازه از رییس جلسه پشت تریبون قرار گرفت و بار دیگر تاکید کرد قصد توهین به نمایندگان مجلس که نماینده آحاد ملت هستند را نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      زنده باد آقای مطهری وپیروز و سربلند باشند آقای ظریف.
      این هموطنان میهن پرست نمونه اقتدار واخلاق متعالی ایرانی هستند ودر سی سال گذشته ما هرگز چنین وطن پرستان با سواد وقهرمان اخلاق و با درایتی نداشته ایم.مطهری پشتوانه‌های قوی از تربیت بالای خانوادگی را دارد.فرزند مرتضی مطهری که استاد اخلاق ما بوده.
      وظریف انسانی که برغم برخورداری از رانتهای مختلف در طول زندگی اما نهایتا وجدان وانسانیتش باعث شد تمام انرژی اش را در راه نجات کشور مصرف کرده ودر خدمت مصالح کشور بکار گیرد.

    • بدون نام

      خداوند یارصادقان وراستگویان است درود برفرزند خلف مطهری وسردار دیپلماسی وادب ایران دکتر ظریف
      خداوند کذابان ودلواپسان رفع تحریم را هر روز رسواتر میکند
      وسنگ اندازی انان تاثیری در روند پیشرفت وتعالی ایران ندارد
      اقای قدوسی کریمی گذشت انزمان که بی قانونی وهرج ومرج اقتصادی دوست شفیقتان احمدی نژاد در جامعه وجود داشت

    • بدون نام

      لبخندهای اقای ظریف ب رای,خارجیان وخشمش ب رای منتقدان داخلیس حتی اگراین منتقدنماینده مردم باشد.!!مااقای ظریف راتاحالا اینقدرخشمگین ندیده بودیم حتی درمقابل توهین ها وزورگویی های خارجی ها.درمقابل خارجی هاهمیشه لبخندبرلب دارد.اما...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کریمی قدوسی ........که ابزار دست دلواپسان است لیاقت اخم آقای دکتر ظریف راهم ندارد چون دلواپسان در ماجرای برجام همصدا با نتانیاهو وجمهوری خواهان جنگ طلب بودند

    • بدون نام

      لبخندش بروی خارجی ها به خاطر ادب بالای ایشانه اما عصبانیتش برای داخلی ها بخاطر اینکه یه عده مخالف پیشرفت کشورن و ایشون این انتظار را از هم نوع خود ندارد که تیشه به ریشه کشور بزند.

    • بدون نام

      نمایند مجلس یک مانده به انتخابات و20روزبعدازانتخابات نماینده مردم هستند بعداز20 روزنماینده .... دیگه درطول 4سال اون نماینده رانخواهددید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج