۳۹۸۸۱۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه نیشابور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۴۰ نفر در دو پارتی شبانه خبر داد.

سید علی‌اکبر حسینی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور طی هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت دو پارتی با رصد دقیق اطلاعاتی شناسایی و افراد شرکت‌کننده در آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پارتی اول که طبق اطلاعات واصله مشخص شد سرشاخه‌های یکی از شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در سطح شهر نیشابور آن را تدارک دیده‌اند، ۱۴ مرد به همراه هشت زن در یکی از باغات صومعه مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری مشخص شد همه آن‌ها از مشروبات الکلی استفاده نموده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کشف سه لیتر مشروبات الکلی باقی‌مانده به همراه مقداری مواد مخدر و هشت دستگاه خودرو از دیگر موارد توقیف‌شده در این عملیات بود.

حسینی ضمن تذکر به خانواده‌ها برای کنترل دوستان و رفت‌وآمدهای فرزندان خود، خاطرنشان کرد: حکم این افراد هنوز صادر نشده است و با قرار وثیقه آزادشده‌اند.

وی با اشاره به کشف پارتی دوم تأکید کرد: پارتی ۱۱ مرد به همراه هفت زن در یکی از باغات جاده توریستی باغرود نیشابور مورد شناسایی قرار گرفت که پس از دستگیری دو لیتر مشروبات باقی‌مانده به همراه ۶ خودرو و یک دستگاه موتور توقیف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این دو پارتی به جرم مصرف مشروبات الکلی و ارتباط نامشروع مورد پیگیری قضایی هستند و احکام آن‌ها به‌زودی صادر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با اشاره به دیگر اقدامات سربازان گمنام این ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: با توجه به رصد اطلاعاتی دقیق مبنی بر فروش گسترده مواد مخدر در یکی از فروشگاه‌های خواربار شهر نیشابور و در منطقه دهنوخالصه در مسیر جاده نیشابور به سبزوار هشت نفر بازداشت و مواد مخدر شامل هروئین، شیشه، تریاک و حشیش به همراه مقدار زیادی سیگار قاچاق کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به دیگر تلاش مخلصانه فرزندان رشید سپاه شهرستان نیشابور بیان داشت: «س.خ» از اراذل‌ و اوباش منطقه ۱۴ معصوم که باعث برهم زدن نظم جامعه شده بود پس از شناسایی و تعقیب و مراقبت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: ۱۰ لیتر مشروبات الکلی، هروئین، کراک و شیشه به همراه موتورسیکلت از وی نیز ضبط گردید.

وی در پایان با اشاره به برخورد قاطع اعضای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور با برهم زنندگان امنیت جامعه در همه قالب‌ها تأکید کرد: با افرادی که باغ‌های خود را در اختیار برگزاری پارتی‌ها می‌گذارند هشدار می‌دهیم با توجه به اینکه باعث ترویج و اشاعه فساد در جامعه می‌شود طبق قانون به شدت برخورد خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امنیت اخلاقی جامعه بازیچه افرادی منفعت‌طلب گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید با همون سر و وضع تو خیابون بگردونیدشون!

    • بدون نام

      حالاتو این وضعیت اسفناک کشور ، این خبر مهم بود؟ اصلا ارزش نوشتن را داشت ؟؟؟؟

    • بدون نام

      نیشابور؟؟؟؟پارتی؟؟؟؟ باریکلا راه افتادین درتهران ومشهد بزرگترین شهرهای ایران کسی جرات نمیکنه

    • mehrzad

      باید کساتی که تو پارتی ها شرکت می کنند حداقل دو سال زندان ببرند تاعبرتی برای بی بند بارهای دیگه باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج