۳۹۹۷۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ابوالقاسم پور: آقایان دیر به یاد دیدار با کره افتادند

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره حواشی به وجود آمده درباره دیدار ایران برابر کره جنوبی واکنش نشان داد.

ورزش سه: بهنام ابوالقاسم پور که سابقه حضور در تیم ملی و پرسپولیس را در کارنامه دارد شرایط تیم ملی در مسیر رسیدن به جام جهانی را سخت توصیف می کند و امیدوار است در پس حواشی به وجود آمده درباره دیدار برابر کره جنوبی در تاسوعا شرایط به سود کشورمان رقم بخورد. گفتگوی او با خبرنگار ما را در ادامه خواهید خواند.

شرایط تیم ملی پیش از دیدار حساس برابر ازبکستان را چطور ارزیابی می کنید؟

با توجه به بازی‌های اخیری که ازبکستان انجام داده شرایط سختی پیش روی تیم ملی ‌است. این تیم در ۲ بازی اخیر خود خوب بازی کرده‌است و ایران مقابل این تیم بازی سختی خواهد داشت و باید با تمرکز بالا در تاشکند حاضر شود. ایران در دو بازی اول خود با اینکه خوب بازی‌نکرده بود ولی توانست امتیاز کافی را در این مسابقات کسب کند. از تیم قطر ۳ امتیاز شیرین را در ایران کسب کردیم و در چین به تساوی رسیدیم. امیدوارم که تیم‌ملی بتواند ازبکستان را شکست دهد تا بتواند در صدر گروه باشد تا در بازی‌های بعدی خود به مشکل نخورد.

بازی ایران- کره در روز تاسوعا برگزار می‌شود، نظر شما درباره حاشیه‌هایی که درباره نحوه بازی از طرف برخی از مراجع به وجود آمده‌است، چیست؟

اگر قرار بود بازی ایران - کره عقب انداخته شود، فدراسیون باید زودتر برای این موضوع اقدام می‌کرد. اما متاسفانه کمی دیر آقایان یادشان افتاد که این بازی در چه روزی برگزار خواهد شد و باید عقب انداخته ‌شود. ولی این نیست که این بازی را ما به خواهیم از عمد ببازیم یا اینکه گلی نزنیم. مقصد تیم ملی ایران صعود به جام جهانی است نه اینکه در این بازی به خاطر زدن گل شادی نکنیم. انشاالله که بزرگترهای فوتبال برای این بازی تدابیری بیندیشند تا این بازی بدون حاشیه برگزار شود. درست است که ما عزادار شیعه و عزادار حسین هستیم، در آن شب باید عزاداری کنیم ولی باید تدابیری بیندیشیم که این بازی به خوبی برگزار شود.

پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چیست؟

کره همیشه با سختی توانسته ایران را ببرد و همیشه مقابل ما ترس داشته ‌است. این بازی برای ایران هم سخت است چون کره‌ای ها فوتبال با برنامه ای را به اجرا می گذارند و این باعث می‌شود تا بازیکنان نتوانند درست در این بازی، بازی‌کنند. اما امیدواریم که بتوانند در این بازی پیروز شوند تا راحت‌تر به جام‌جهانی صعود کنند.

بازیکنان حاضر در اردو توانایی به پایان رساندن هدف تیم ملی را خواهند داشت؟

به نظر من یکی دو بازیکن هستند که باید به تیم ملی دعوت شوند ولی متاسفانه ما تصمیم‌گیرنده برای انتخاب بازیکنان نیستیم. باید دید ترکیبی که کی‌روش در نظر گرفته است چگونه عمل خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج