۳۹۹۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی: دوران من تمام نشده است

کاپیتان انگلیس و منچستر یونایتد از عملکرد خودش دفاع کرده و می خواهد برای بازگشت به ترکیب تیمش بجنگد.

وبسایت نود: وین رونی در نشست خبری روز سه شنبه خود در محل تمرین تیم ملی انگلیس با خبرنگاران رسانه های انگلیس در مورد مسائل مختلف از جمله نیمکت نشینی در منچستر یونایتد و آینده اش صحبت کرد.

رونی که بار دیگر تاکید کرده دوست دارد در خط هافبک بازی کند وعده داده برای بازگشت به ترکیب تیم و ساکت کردن منتقدانش می جنگد.

رونی به نقل از نشریه گاردین به خبرنگاران گفته:

شنیدم که می گویند رونی باید سبک بازی خودش را تغییر دهد، بسیار خب به من اجازه این کار را بدهید. اگر برای اینکه به بازی در بالاترین سطح ادامه دهم قرار است سبک بازیم را تغییر دهم پس باید به من فرصت داده شود اما احساس می کنم فرصت انجام این کار به من داده نشده است.

به من فرصت رفتن از خط حمله به خط هافبک داده نشده است. صحبت کردن راجع به تغییر پست و سبک بازی خیلی خوب است اما برای انجام این کار به فرصت نیاز دارید. در حال حاضر از بازی کردن در جایی که مربیانم می خواهند بازی کنم خوشحال هستم اما زمانی خواهید رسید که اگر به من فرصت بازی نرسد باید یک مقدار در مورد پست بازی ام خودخواه تر باشم و خواسته ام را مشخص کنم.

نسبت به فرم بازی ام نگران نیستم. احساس می کنم فصل را خوب شروع کردم. یک بازی بد داشتم. مطمئنا یک نیمه دوم بسیار بد مقابل واتفورد داشتم. بنابراین نسبت به فرم خودم نگران نیستم. می دانم که می توانم بهتر بازی کنم اما اگر خیلی خوب بازی نکنم جو بسیار زیادی از همه طرف ایجاد می شود. گوش کنید، من به خودم سخت می گیرم. با خودم صادق هستم. بعد هر بازی با پدرم و ایجنتم صحبت می کنم و آن ها با من صادق هستند. اگر خوب بازی نکنم آن ها به من می گویند.

در جریان یک بازی می توانم احساس کنم که خوب بازی نمی کنم. می دانم در بازی مقابل واتفورد خوب بازی نکردم. شایسته حضور در بازی بعدی نبودم. این را درک می کنم و تیم از آن بازی به بعد عملکرد خوبی داشته بنابراین باید صبر کنم اما برای بازگشت به ترکیب تیم می جنگم. من یک جنگنده هستم و می خواهم به ترکیب یونایتد بازگردم. مطمئنا آن هایی که مرا می شناسند می دانند با قدرت باز می گردم.

احساس می کنم می توانم بازی ها را در خط هافبک کنترل کنم. مشخص است که مثل قدیم سریع نیستم. با این حال شما مغر فوتبالی خود را از دست نمی دهید. حرف های زیادی درباره پست بازی من و عملکردم زده می شود که یک مقدار کلافه کننده شده است. اگر ۲۵ یا ۲۶ ساله بودم نمی خواستم درباره بازی در خط هافبک صحبت کنم اما الان در برهه ای از دوران فوتبالم هستم که بازی در هافبک مناسب من است. البته بار دیگر می گویم همه چیز به مربی بستگی ندارد. جایی بازی می کنم که مربی از من می خواهد. من با مورینیو صحبت کردم و همانطوری که به شما گفت فکر می کند بهترین پست من در خط حمله است بنابراین در این پست بازی خواهم کرد. فکر نمی کنم زمان اینکه دوباره با مورینیو در مورد پستم صحبت کنم فرا رسیده است. همیشه تیم را جلوتر از خودم قرار می دهم. تیم عملکرد خوبی داشته و من باید صبر کنم.

فکر نمی کنم به پایان خط رسیده ام. از نیمکت نشینی لذت نبردم اما این بخشی از فوتبال است. البته که این موضوع به من انگیزه می دهد. مشکلی با نیمکت نشینی ندارم. مربی باید کار خود را انجام دهد و این را درک می کنم اما تا زمانی که بار دیگر به من فرصت بازی برسد تلاش می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج