۴۰۰۰۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: ماشین‌سازی نیاز به زمان دارد

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: با شناختی كه از برانكو دارم مطمئن هستم كه او می‌تواند پرسپولیس را قهرمان كند.

خبرگزاری میزان: محمد نصرتی در مورد شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: ما در جام حذفی و مقابل نماینده شهركرد، پیروزی خوبی را به دست ‌آوردیم و همانطور که انتظار می‌رفت، مزد بازی خوبمان را گرفتیم و توانستیم به مرحله بعد صعود كنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در هفته‌های اول لیگ برتر، هماهنگی‌ لازم را نداشت. ضمن این كه خیلی هم بدشانس بود و همین مسئله باعث شد در جدول جایگاه خوبی نصیب‌مان نشود اما كم كم هماهنگی ما به شرایط ایده‌آل می‌رسد و می توانیم جایگاه خوبی را با شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر به دست آوریم. این در حالی است كه من و برخی از بازیكنان، تازه به این تیم اضافه شده بودیم و اینكه بتوانیم خودمان را با تیم هماهنگ كنیم به زمان نیاز داشتیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی در آستانه دو دیدار مهم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ خاطرنشان كرد: این دو بازی برای ما خیلی مهم و حیاتی است و كسب دو نتیجه خوب دراین دیدارها می‌تواند خیال همه را برای حضور دوباره در جام جهانی تا حدود زیادی راحت كند. تیم‌های ازبكستان و كره جنوبی دو رقیب اصلی ما در این مرحله هستند و حتی اگر مقابل ازبكستان مساوی بگیریم و بتوانیم كره‌ جنوبی را در تهران شكست دهیم به احتمال ۷۵ درصد صعودمان قطعی می‌شود. در این شرایط تساوی مقابل ازبكستان و شكست دادن كره جنوبی در تهران برای صعود ایده‌آل است.

نصرتی در پایان، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس هم گفت: با شناختی كه از برانكو دارم، مطمئن هستم كه او می‌تواند پرسپولیس را قهرمان كند. درست است حذف ناباورانه پرسپولیس در جام حذفی خیلی‌ها را نسبت به آینده این تیم بدبین كرده اما این بازی را باید جزو اتفاقات نادر فوتبال به شمار بیاوریم. با شناختی كه من از برانكو دارم مطمئن هستم كه این بحران را هم در پرسپولیس مدیریت می‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج