۴۰۰۱۷۰
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

ربات های فشن در فشن شوی «شنل»

بعد از فشن شوهای سال های گذشته شنل که هر کدام تم متفاوتی داشتند، از جمله فشن شویی با ماکت شهر کامل هاوانا، امسال کارل لاگرفلد تصمیم گرفت تمرکزش را روی اجزای داخلی کامپیوتر گذاشته و فشن شوی امسال شنل در پاریس را حول دنیای فناوری و دیجیتال بگذارد.

برترین ها: بعد از فشن شوهای سال های گذشته شنل که هر کدام تم متفاوتی داشتند، از جمله فشن شویی با ماکت شهر کامل هاوانا، امسال کارل لاگرفلد تصمیم گرفت تمرکزش را روی اجزای داخلی کامپیوتر گذاشته و فشن شوی امسال شنل در پاریس را حول دنیای فناوری و دیجیتال بگذارد.
ربات های فشن در فشن شوی «شنل»

به گزارش تلگراف، کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۷ شنل که دیروز، چهارم اکتبر در گراند پالاس (گراند پله) پاریس به نمایش گذاشته شد، با چشمک زدن چراغ های کامپیوترها، مدارهای الکتریکی و سیم ها، پایگاه های داده و ... و رژه مدل هایی با کت و دامن پشمی منحصر بفرد و همیشگی شنل آغاز شد، ولی این بار با کلاه و کفش های سبک سربازان جنگ ستارگان که بی شباهت به کلاه های دو خواننده گروه دفت پانک و همچنین کلاه کاسکت راننده برنامه بریتانیایی تخته گاز یعنی استیگ، نیز نبود. مدل هایی که کلاه های اینچنینی به سر نداشتند نیز، کلاه های بیسبال سبک جاز داشتند که استایل اسکیت بازان واقعی دهه نودی را القا می کرد.
ربات های فشن در فشن شوی «شنل»

فضای بزرگ داخل گراند پالاس این بار با دنیا فناوری که لاگرفلد وارد طرح هایش کرده بود، حال و هوای متفاوتی با قبل داشت، ولی این بار نیز این طراح فشن، با خلاقیت و سبک خاصش، استایل ویژه شنل و تفاوت آن با دیگر برندها را به رخ کشید. گویا لاگرفلد می خواست دنیایی که در آن غرق شده ایم را در کارهایش به نمایش بگذارد.
ربات های فشن در فشن شوی «شنل»

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، کورتنی لاو و فرانسیس بین کوبین از مهمانان ردیف اول نشین این فشن شو بودند که آخر هفته را با هم در فشن شوی ژیوانشی گذرانده بودند و در شوی شنل نیز با هم شرکت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر میکنید بشه تو ایران هم ازشون استفاده کرد!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج