اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۲۴۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اجرایی مجدد از علی سرابی

سال ۹۵ با «خدای کشتار» تمام می‌شود

علی سرابی قصد دارد نمایش «خدای کشتار» را که نیمه اول سال جاری به صحنه برده بود، بار دیگر در بهمن‌ و اسفند سال جاری در تماشاخانه «پالیز» به صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: علی سرابی قصد دارد نمایش «خدای کشتار» را که نیمه اول سال جاری به صحنه برده بود، بار دیگر در بهمن‌ و اسفند سال جاری در تماشاخانه «پالیز» به صحنه ببرد.
سال ۹۵ با «خدای کشتار» تمام می‌شود

سرابی درباره اجرای مجدد نمایش «خدای کشتار» که پیش از این در نیمه اول سال جاری و در سالن تئاتر مستقل به صحنه رفته بود به ما گفت: نمایشنامه «خدای کشتار» بارها در ایران و توسط کارگردان‌های مختلف اجرا شده است و من بعد از دیدن نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی به این متن علاقه‌مند شدم. در نهایت اوایل سال جاری با بازی مارال بنی‌آدم، ستاره پسیانی، نوید محمدزاده و خودم و با طراحی صحنه آتوسا قلمفرسایی و تهیه‌کنندگی نورالدین حیدری‌ماهر این نمایش را در سالن تئاتر مستقل به صحنه بردم.

وی با بیان اینکه تا حدی پیش‌بینی پرتماشاگر بودن اجرای «خدای کشتار» را می‌کرده است، اظهار کرد: گرچه آماده حضور پرتعداد تماشاگران بودیم ولی پیش‌بینی چنین استقبال عجیبی را از اجرا نداشتیم به این صورت که وقتی ما بلیت ۱۰ سانس نمایش را برای فروش باز می‌گذاشتیم، ظرف کمتر از ۲۰ دقیقه همه بلیت‌ها فروخته می‌شد.

به گفته وی، پس از پایان اجرای عمومی «خدای کشتار» مخاطبان و علاقه‌مندان پیغام‌های متعددی به گروه بازیگری و عوامل نمایش می‌فرستادند و خواستار اجرای مجدد این نمایش بودند.

کارگردان و بازیگر نمایش «خدای کشتار» درباره زمان و مکان اجرای مجدد این نمایش بیان کرد: ترجیح می‌دهم با توجه به این استقبال، نمایش «خدای کشتار» را مجددا به صحنه ببریم. از این رو در پایان سال جاری، از ۲۵ بهمن‌ماه تا ۲۹ اسفندماه سال جاری، نمایش «خدای کشتار» را در تماشاخانه «پالیز» به صحنه خواهیم برد.

سرابی تأکید کرد: ما سال ۹۵ را با «خدای کشتار» آغاز کردیم و با «خدای کشتار» هم سال جاری را به پایان می‌بریم.

وی درباره احتمال وجود تغییر در گروه بازیگری و عوامل اجرا در اجرای مجدد نمایش «خدای کشتار»، یادآور شد: هیچ تغییری در گروه اجرایی و بازیگری نمایش وجود نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج