۴۰۱۶۰۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ثبت‌ نام ۲۳۰ هزار نفر در آزمون‌های استخدامی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان در آزمون‌های استخدامی است، گفت: تعداد ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

خبرگزاری فارس: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی متمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی کشور و آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی امروز شنبه ۱۷ مهرماه پایان می‌یابد.

وی افزود: با در نظر گرفتن آمار قبلی ثبت نام کنندگان در هر یک از دو آزمون تا ساعت ۸ صبح امروز در مجموع تعداد ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۶۸۷ داوطلب و برای شرکت در سومین آزمون استخدامی و ۱۱۸ هزار و ۶۷۸ داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در هر یک از دو آزمون امروز شنبه ۱۷ مهرماه پایان می یابد به داوطبانی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنند، داوطلبانی که ثبت نام کرده‌آند نیز می‌توانند در این مهلت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی کس

      این ازمونها همش الکی من بارها شرکت کردم چندین جا قبول شدم هم در امتحان و هم مصاحبه ولی به علت نامعلوم ردم کردند و من همشون سپردم به خدا که تمام ارزوهام از بین بردند و امیدم نا امید کردند و حالا دیگر سنم به این امتحانهای استخدامیهای جدید نمی خوره و در یک پخش کار می کنم .(اینم بدون اون کسی که باید استخدام بشه چه با امتحان چه بی امتحان سر کار می ره و استخدام میشه من خودم شاهد و به عینی اینو دیدم ) و امیدوارم روزی خدا جواب اینارو بده که حق کسی الکی ضایع نکنن من که هیچ وقت نمی گذرم

    • بدون نام

      فقط میخوان پول بگیرن . وسلام

    • بدون نام

      خب جیب عده ای پر پول شد!!
      حالا بریم سراغه یه ایده ی دیگه برای پول گرفتن از مردم مظلوم!
      خدا ازتون نگذره ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج