۴۰۱۷۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دلیل طولانی شدن صداگذاری «فراری»

علیرضا داوودنژاد عنوان کرد که پیشتر مشکلاتی برایشان به وجود آمده بود و به همین دلیل صداگذاری «فراری» مقداری به طول انجامید، اما این مشکلات به پایان رسیده است.

خبرگزاری مهر: علیرضا داوودنژاد عنوان کرد که پیشتر مشکلاتی برایشان به وجود آمده بود و به همین دلیل صداگذاری «فراری» مقداری به طول انجامید، اما این مشکلات به پایان رسیده است.
دلیل طولانی شدن صداگذاری «فراری»

علیرضا داوودنژاد کارگردان سینما در گفتگو با ما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «فراری» گفت: این فیلم همچنان در مرحله صداگذاری قرار دارد، زیرا پیشتر مشکلاتی برای ما به وجود آمده بود و به همین دلیل صداگذاری آن مقداری به طول انجامید اما حالا این مشکلات به پایان رسیده و صداگذاری «فراری» با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

وی افزود: سال گذشته به دلیل اینکه فیلمبرداری «فراری» به طول انجامید نتوانستیم آن را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسانیم اما امسال در تلاش هستیم تا این فیلم را در این جشنواره شرکت دهیم.

این کارگردان پیشکسوت با اشاره به فعالیت های دیگرش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مدرسه ملی سینما مشغول به کار هستم چندان فرصت برای فیلمسازی ندارم با این وجود چند فیلمنامه در دست دارم که خودم آنها را نوشته ام و هنوز هیچکدام از آنها را برای کار انتخاب نکرده ام.

«فراری» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری ساخته‌ شده است و محمود کلاری به‌عنوان مدیر فیلمبرداری، کامبوزیا پرتوی فیلمنامه نویس، ایمان امیدواری طراح گریم و بابک کریمی طراح صحنه با علیرضا داوودنژاد کارگردان این فیلم همکاری کردند.

«فراری» داستان دختر ۱۸ ساله ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را هم محسن تنابنده بازی می‌کند.

در این فیلم محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد و رضا کیانیان و ... به ایفای نقش می پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج