۴۰۳۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میثاقیان از دل بوسکه هم بهتر است!

می‌توانید یك روز بیایید متروي ایران‌خودرو تا بازیکنان مرا ببینید. اکثر آن‌ها وسیله ندارند و با مترو رفت‌وآمد می‌کنند. من به این موضوع افتخار می‌کنم

سايت گل: عبدالله ویسی روزهای سختی را در پیکان سپری می‌کند. این مربی جوان که مدتی است تلفن‌های خود را خاموش کرده و کمتر در دسترس است درباره دلیل این موضوع می‌گوید: «چیزی که انتظار داشتم برآورده نشده و حال و روز خوشی ندارم. به همین دلیل هم تلفن‌هایم را خاموش کرده‌ام تا فکرم را به موفقیت معطوف کنم. الان شرایط کمی بهتر شده. من با همین بازیکنان و همین تیم به آینده امیدوارم. الان شناختم از بازیکنان بیشتر شده و همین موضوع کار را برای من راحت‌تر می‌کند.«

ويسي در ادامه مي‌گويد: «درست است که نتایج دلخواهم به دست نیامده اما خوشحالم که روی فرهنگ مربیگری‌ام پافشاری کردم و از این فرهنگ عقب‌نشینی نکردم. من بازیکن ارزان‌قیمت خریدم و با دلالی مبارزه کردم. حتی نتایج ضعیف هم باعث نشد رویه‌ام را تغییر بدهم و به فکر مسایل دیگر باشم. مردم هم از نتایج ما ناراحتند و هر جا می‌روم از من درباره پیکان سوال می‌پرسند. امیدوارم نتایج ما بهتر از گذشته شود و من بتوانم به اهدافی که در پیکان دارم برسم.»

ویسی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «افتخارم این است که شش بازیکن زیر ۲۲ سال را در لیگ بر‌تر بازی داده‌ام. روبروی تراکتورسازی سه بازیکن را در ترکیب گذاشتم که روی هم ۵۰ میلیون قرارداد بسته‌اند. همه آن‌ها هم زیر ۲۰ سال هستند. وجدانم راحت است که کار سالم انجام می‌دهم. می‌توانید یك روز بیایید متروي ایران‌خودرو تا بازیکنان مرا ببینید. اکثر آن‌ها وسیله ندارند و با مترو رفت‌وآمد می‌کنند. من به این موضوع افتخار می‌کنم و امیدوارم با همین بازیکنان بتوانم به موفقیت برسم.»

میثاقیان که به دل‌بوسکه معروف است دیروز مدعی شد او بهترین مربی جهان شده و ویسی که ملقب به گواردیولا است دوم! ویسی در این باره می‌گوید: «اکبرآقا را دوست دارم و اگر در گوش من هم بزند ناراحت نمی‌شوم. میثاقیان از دل‌بوسکه هم بهتر است. هر وقت دل‌بوسکه توانست با این بازیکنان و این امکانات نتیجه بگیرد مهم است. اکبرآقا در بندر زحمت می‌کشد و امیدوارم که موفق باشد.»

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج پیکان مجبور به گریه شده یا نه می‌گوید: «گریه نکردم ولی زندگی‌ام به هم ریخته. هر جا می‌روم درباره پیکان از من می‌پرسند و خجالت می‌کشم درباره نتایج حرف بزنم. البته خوشحالم که پا روی فرهنگم نگذاشتم و به جوان‌ها میدان دادم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج