اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۷۹۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مداحان جلوی انحرافات عزاداری ها را بگیرند

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وعاظ و مداحان امام حسین(ع) در برهه کنونی مقابله جدی و هدفمند با بدعت‌ها و انحرافات در عزاداری‌ها و هر آن چیزی است که ما را از حقیقت پیام نهضت عاشورا غافل می‌کند.

خبرگزاری میزان: قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وعاظ و مداحان امام حسین(ع) در برهه کنونی مقابله جدی و هدفمند با بدعت‌ها و انحرافات در عزاداری‌ها و هر آن چیزی است که ما را از حقیقت پیام نهضت عاشورا غافل می‌کند.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) و یاران عاشورایی ایشان اظهار کرد: گرچه ماه محرم ماه عزا و مصیبت اهل بیت(ع) است، اما همین ماه دارای برکات و دستاوردهایی است که از آن می‌توان در مسیر اصلاح جامعه و هدایت مردم به سمت فضایل و دوری از رذایل اخلاقی و انسانی به برکت دستگاه عظیم اباعبدالله الحسین (ع) استفاده کرد.

وی افزود: در واقع ماه محرم در کنار غم و مصیبت عظمایی که دارد، در آن درب‌های رحمت و فیض الهی به سوی امت اسلامی گشوده می‌شود و به همین خاطر است که از امام حسین(ع) به عنوان مصباح هدایت و سفینه نجات یاد شده است.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از این حیث کسی که حقیقتاً بر کشتی نجاتی چون خیمه امام حسین(ع) بنشیند و در خودسازی خود جدی هم باشد، بی شک از گرداب‌های گناه و معصیت رهایی خواهد یافت و به ساحل امن آرامش واقعی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه البته دشمنان برای همین دستگاه عظیم انسان ساز نیز توطئه و نقشه کشیده‌اند، گفت: اساساً یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وعاظ و مداحان امام حسین(ع) در برهه کنونی مقابله جدی و هدفمند با بدعت‌ها و انحرافات در عزاداری‌ها و هر آن چیزی است که ما را از حقیقت پیام نهضت عاشورا غافل می‌کند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه از جمله برکات و دستاوردهای مجالس امام حسین(ع) احیای دین و باقی ماندن مردم بر صراط مستقیم الهی است، گفت: آنچه ضرورت دارد این است که ما باید با بصیرت حسینی و توجه همزمان برای ارتقای شور و شعور عاشورایی، مردم را با حقایق جهان امروز به خصوص مسایل جهان اسلام آگاه کنیم و از سویی باید مسایل حماسی و عقلانی عاشورا گفته شود تا بهتر بتوان در مقابل دشمنان اسلام جبهه گیری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسلم

      اگه راست میگید جلوی مداحی های موزیکال رو بگیرید بجای اینکه باعث خشوع قلب بشن شنونده رو به وجد میارن و مانع تفکر در حقیقت اصلی قیام عاشورا میشن

    • بدون نام

      باید مداحان سروسامان داده بشن و دارای اتحادیهو ازمون و مجوز جهت خواندن داشته باشند وگرنه با این اوضاعی که بعضی مداحان احمق راه انداخته اند بعید نیست چند سال دیگه ..... مداحی نیاز به علم دارد مهمترین قضیه دینی کشور توسط اونها هدایت میشه.

    • بدون نام

      برای چه نظرات همه را چاپ نمیکتید واقعا مریض هستین وگرنه دلیلی نداره سانسور کنید من که نه هیچ وقت توهینی به کسی کردم ونه خلاف موازین چیزی گفتم ولی هیچ وقت چاپ تشده ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج