۴۰۳۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

برای تسکین درد دندان چه باید کرد؟

یک متخصص رادیولوژی فک و صورت گفت: داروهایی که به عنوان مسکن درد دندان مصرف می‌شوند، بهتر است به صورت خوراکی باشند و موضعی بر روی دندان گذاشته نشوند.

خبرگزاری ایسنا: یک متخصص رادیولوژی فک و صورت گفت: داروهایی که به عنوان مسکن درد دندان مصرف می‌شوند، بهتر است به صورت خوراکی باشند و موضعی بر روی دندان گذاشته نشوند.

ابراهیم صادقی اظهار کرد: داروهایی که به صورت موضعی بر روی دندان گذاشته می‌شوند، تاثیر کمتری برای کاهش درد دندان دارند.

وی با اشاره به بهترین روش برای تسکین دندان درد، تصریح کرد: داروهایی که به عنوان مسکن درد دندان مصرف می‌شوند، بهتر است به صورت خوراکی باشد و موضعی بر روی دندان گذاشته نشوند.

این متخصص رادیولوژی فک و صورت افزود: تمامی داروهای گیاهی و شیمیایی که وارد بدن می‌شوند، مضر هستند، اما سود و منفعت مصرف آن‌ها ارجح‌تر است. بنابراین در این گونه موارد مصرف آن‌ها با تجویز پزشک توصیه می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: برخی داروها حساسیت ایجاد کرده و عوارضی در سیستم بدن ایجاد می‌کنند.

وی به عملکرد داروهای بی‌حسی لیدوکائین اشاره کرد و گفت: داروهای بی‌حسی لیدوکائین مانند سایر داروها بوده و آنقدر ضرر آن کم است که سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته و مخاطره‌ای برای بیماران ایجاد نکرده است.

این متخصص رادیولوژی فک و صورت در ادامه افزود: مصرف اسپری بی‌حسی لیدوکائین به مینای دندان هیچ گونه آسیبی نمی‌رساند، اما مصرف بیش از حد آن احتمال زخم کردن لثه‌ها و گونه‌ها را به همراه خواهد داشت.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که از درد دندان رنج می‌برند، بهتر است اسپری لیدوکائین را در طول ۲۴ ساعت سه مرتبه استفاده کنند و بیشتر از این مقدار توصیه نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پيشنهاد من به وزير بهداشت دو چيزه
      يكي بيمه دندان يا يارانه مخصوص دندان را در كشور سر و سامان بدهد و دوم به وضعيت صبحانه مدارس رسيدگي كند. مدارس هر روز قبل ازشروع كلاسها برنامه صبحانه داشته باشن خرجشم يا دولت تقبل كنه يا از خونواده ها بگيرين كه همه راضين

    • بدون نام

      آهای کسانی که متخصص داندان پزشکی هستید خیلی از شماها دارین به این مردم ظلم میکنید.طرف از بس هزینه داندان پزشکی بالاست به جای اینکه بیاد درستش کنه مجبوره کامل درش بیاره. شماها انصافتون کجاست.به کجا میخواهیدق برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج