۴۰۴۱۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حمایت رسمی روزنامه جمهوریخواه از کلینتون

در بحبوحه اختلافات بین دونالد ترامپ و سران جمهوری‌خواه، یک روزنامه آمریکایی وابسته به این حزب در یادداشتی به قلم هیئت تحریره خود، رسما از هیلاری کلینتون حمایت کرد.


خبرگزاری فارس: در حالی که کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی نمانده، روی برگرداندن جمهوریخواهان از نامزد این حزب در انتخابات همچنان ادامه دارد.

روزنامه واشنگتن پست که از لحاظ فکری به جمهوریخواهان نزدیک است، در یادداشتی که نویسندگان آن هیئت تحریریه این رسانه مطرح آمریکایی هستند، رسما از ریاست جمهوری نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2016 حمایت کرده است.

در یادداشت آمده است: «در این برهه سیاسی که با زشتی و تنگ نظری همراه بوده است، به یک واقعیت دلگرم کننده بی‌توجهی شده است و آن این است: یک نامزد با صلاحیت و آماده در کاغذ رای وجود دارد. هیلاری کلینتون پتانسیل آن را دارد که یک رئیس‌جمهور عالی برای آمریکا بشود و ما بدون تردید، او را تایید می‌کنیم».

این روزنامه جمهوریخواه ادامه داد: «دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه، نامزدی وحشتناک است و این یک حقیقت است و او به طرز بی سابقه‌ای، صلاحیت نامزدی ریاست جمهوری را ندارد. اگر حتی ما فکر می‌کردیم که خانم کلینتون از بین این دو، شیطان کوچکتری است، باز هم از شما می‌خواستیم به او رای بدهید».

واشنگتون پست افزود: «ما می‌دانیم که بسیاری از آمریکاییها به خانم کلینتون اعتماد ندارند و از او بیزار هستند اما این احساسات منفی تا حدی بازتابی از حزبی‌گری شدید در سیاست امروزه کشور ما است و تا حدی هم ناشی از اشتباهات، اقدامات نادرست و ضعف‌های او است. ما در قبال چنین موضوعاتی کور نیستیم».

این رسانه آمریکایی با اشاره به روابط خوب کلینتون با اعضای ارشد قانونگذاران جمهوریخواه تصریح کرد: «اگر خانم کلینتون انتخاب شود، او برای حکومت بر کشوری که به شدت دچار دو دستگی تلاش خواهد کرد و با قانونگذارانی که در بسیاری از موارد درصدد متعهد به ناکامی او هستند، کار خواهد کرد».

این روزنامه به تجربه و سابقه کار او در حوزه سیاست خارجی کلینتون تصریح کرد: «او به سوی دیگران(کشورها) دست دراز کرد و به نقطه نظرات متنوع آنان گوش کرد و بیشتر از بسیاری از سیاستمداران که به پست وزارت خارجه رسیدند، آماده نصیحت هوشمندانه بود. او مورد احترام اعضای وزارت خارجه و همتایانش در کشورهای خارجی قرار داشت».

واشنگتن پست می‌نویسد: «خانم کلینتون اهمیت رهبری آمریکا در جهان را می‌فهمد. در دولت(اول) اوباما، خانم کلینتون صدایی به نیابت از تعامل و مداخله به نفع دموکراسی، حقوق بشر و ثبات بود. برخی اوقات اوباما به او گوش داد(مورد افزایش نیروها در افغانستان) و برخی اوقات گوش نداد(مورد مداخله در سوریه)».

این روزنامه در ادامه ترامپ فردی «متعصب، فریبکار، جاهل، خودشیفته، کینه توز، از نظر فکری تنبل، ضد زن و شیفته دشمنان آمریکا» خوانده و نوشته است: «او به عنوان رئیس‌جمهور، تهدیدی بزرگ برای کشور و جهان خواهد بود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج