۴۰۴۶۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تهمینه میلانی: دروغ است

تهمینه میلانی نگارش یادداشتی درباره هیلاری کلینتون را تکذیب کرد.

روزنامه بانی فیلم: تهمینه میلانی نگارش یادداشتی درباره هیلاری کلینتون را تکذیب کرد.
تهمینه میلانی: دروغ است
اخیراً یادداشتی با مضمون انتخابات آمریکا در فضای مجازی منتشر و عنوان شده که نویسنده آن تهمینه میلانی است. این در حالی است که وی در کانال تلگرامی خود نگارش چنین یادداشتی را تکذیب کرد. البته میلانی در پیج شخصی اش در اینستاگرام گاهی اشاره هایی کوتاه به جریان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ دارد، اما او به صراحت نگارش چنین یادداشتی را تکذیب کرده است.
مثلاً در یکی از پست هایش درباره جنجال اخیر انتشار فایل صوتی دونالد ترامپ با قرار دادن تصویری از او در اینستاگرام به کنایه نوشت: «مردی که می خواهد سلطان باشد، اما فراموش کرده است مادرش یک زن است! و با عبارات زشت و رکیک از بانوان یاد می کند. تفو بر تو ای چرخ گردان تفو»! یا در پست دیگری تصویر یک گدا در خیابانهای آمریکا را در حالی که نوشته «به من یک دلار بدهید وگرنه به دونالد ترامپ رای می دم!!!» در اینستاگرام خود قرار داده تا مواضعش را نسبت به این کاندیدای افراط گرای انتخابات آمریکا نشان دهد. حال این ماجرا که آدم را یاد نامه جعلی چارلی چاپلین خطاب به دخترش می اندازد. در بخشی از نامه منتسب به میلانی آمده: «داشتم به عکس هیلاری کلینتون نگاه میکردم .اولین زن کاندیدای نهایی ریاست جمهوری تاریخ آمریکا.
صورتش از غرور و اعتمادبه نفس می درخشید. گردن افراشته درمکانی ایستاده بودکه تابه حال هیچ زنی نایستاده. به صورتش که نگاه میکردم کنارچشم هایش پراز چین و چروک بود و پیری پوست صورتش را از طراوت جوانی انداخته بود. اما لبخند پیروزمندانه اش صورتش را روشن کرده بود. من در مورد سیاست ها و نگرش های جهان بینانه او بحثی ندارم.اینکه بعداز رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا چه چیز برای کشورش و دنیا تدارک دیده است. مهم این بود که او در آن مقام ایستاده ، انسانی در نهایت قدرت ازهمجنسان ما. وماهنوز درگیر بوتاکس و عمل های زیبایی و پروتز و آرایش های بی قاعده هستیم….
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج