۴۰۴۹۸۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ویسی: چرا نگذاشتند محرم خداحافظی کند؟

سرمربی سپاهان با اعتراض تند به برخی هواداران نسبت به شعارهای آنها موضع گیری تندی کرد.

ورزش سه: عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت:ما روی برنامه های تاکتیکی ذوب آهن گل نخوردیم. بازی دست ما بود. تیم ما از نظر روانی روز خوبی نداشت.به ذوب آهنی ها تبریک می گویم.
ذوب آهن ایستگاهی زد

ذوب آهن برنامه داشت از کناره ها بازی کند. یک بار داخل محوطه جریمه نرفتند هربار رفتند روی اشتباه ما بود ما روی برنامه های تاکتیکی ذوب آهن آسیب ندیدیم فقط روی ضربات ایستگاهی بود.آنها وقتی جلو افتادند ما باز بازی کردیم. ما با یک مساوی چند پله صعود می کردیم.
می خواستم محرم باشد

او خودش تصمیم گرفت. ما می خواستیم که او باشد. او خودش دوست داشت برود. دوست داشت برابر ذوب آهن خداحافظی کند. ای کاش روز بازی نمی گفت چند روز زودتر می گفت تا برنامه ریزی کنیم. همین امروز هم خیلی ها در کار محرم دخالت کردند.
همه باید بروند

فوتبال در تمام دنیا همین است و هر بازیکنی یک زمانی باید برود. محرم چون بزرگ این باشگاه بوده و چند قهرمانی داشته و باید قابل احترام باشد.من زیاد با او صحبت کردم نمی دانم احسان چکار کرد و آیا به محرم گفت برود یا نرود اما این در همه جای دنیا رسم است که یک بازیکن خداحافظی می کند.
این آدم ها خطرناک اند

خیلی مسایل در سپاهان هست که باید مدیریت شود. یکسری آدم ها در سپاهان پایشان را از گلیم شان درازتر می کنند. آنها آدم عوض می کنند آدم می برند و آدم می آورند. اینها بسیار خطرناک هستند. برنامه ای که ما به باشگاه داده بودیم که انقلابی شود و هزینه ها پایین بیاید. ما باید تاوان این انقلاب را بدهیم اما اینکه اتفاقات دیگری بیفتد بد است. کارگرانی که کنار کوره در سپاهان کار می کنند این تیم متعلق به آنهاست.
همه گلرها اشتباه می کنند

بزرگ ترین دروازه بان دنیا هم بود گل می خورد. من در رختکن به شجاع و موسی گفتم دقت کنند. ما باید خودمان هم شعور داشته باشیم. اینجا بحث مربی فقط نیست. همه گلرها اشتباه می کنند اما اینکه بخواهیم اورا مقصر بدانیم ظلم است.
چرا تماشاچی نیامد

شاید بازی استقلال و پرسپولیس و پخش مستقیم آنها باعث شد عده ای امروز پای تلویزیون بنشینند و به ورزشگاه نیایند شاید هم مسافت دور عامل این قضیه بوده است.
چرا نگذاشتند محرم خداحافظی کند؟

تیم ما امروز سپاهانی که می خواستیم نبود. تماشاگران دور محرم را گرفتند، دور من را گرفتند، خواستند تا محرم خداحافظی نکند. از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم. حراست باشگاه کجا بود؟ عده ای هرچه خواستند به محرم و به سرپرست تیم گفتند. می گفتند نباید بگذاریم محرم برود. مگر من خداحافظی نکردم، علی کریمی خداحافظی نکرد، علی دایی خداحافظی نکرد، مارادونا خداحافظی نکرد، عده ای به سپاهان آسیب می زنند. سپاهانی واقعی کجاست؟ باشگاه باید این بحث را مدیریت کند. کانون هواداران باید بنشینند و مشکل را حل کنند. در سپاهان هیچ چیزی سرجای خودش نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهایی

      باید خدا حافظی می کرد

    • علیرضا

      ویسی باید بداند سپاهان بزرگ است و ایشان توانائی لازم را ندارد که حتی بعنوان مربی خدمت کند و لازم است هر چه سریعتر رفع زحمت کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج