۴۰۵۰۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ساری: اسیر ضد حملات رم شدیم

مائوریزیو ساری پس از شکست اگردانش مقابل رم اعلام کرد که ناپولی می‌توانست نتیجه ای بهتر از این به دست آورد.

وبسایت نود: دو گل از ژکو و تک گل محمد صلاح برتری ۳-۱ را برای رم در خانه ناپولی به ارمغان آورد تا دومین شکست پیاپی برای شاگردان ساری در سری آ رقم بخورد. این نخستین شکست خانگی ناپولی پس می ۲۰۱۵ بود. ساری در مصاحبه با Mediaset اعلام کرد:

نیمه نخست نمایش خوبی ارائه دادیم و با اشتباهی که انجام دادیم رم به گل رسید. رم به خوبی می‌تواند از فضاهای به دست آمده استفاده کند و متاسفانه در این دیدار به آن‌ها فضای زیادی دادیم. زمانی که می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم. احساس می‌کنم عملکرد خوبی داشته ایم و می‌توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم اما باید این شکست را بپذیریم، بیشتر تمرین کنیم تا اشتباهاتمان را کاهش دهیم. بازی بسیار نزدیکی داشتیم و شاید قبل از اینکه گلی دریافت کنیم، می‌توانستیم گل نخست دیدار را به ثمر برسانیم. بازیکنانی در اختیار داریم که شرایط پیشرفت را دارند، نیمه نخست در مقابل فرارهای بازیکنان رم عکس العمل مناسبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم ولی روی ضد حملات آسیب پذیر نشان دادیم.

مانولو گابیادینی نتوانست جای خالی میلیک را به خوبی پر کند و زمانی که با مرتنس تعویض می‌شد مورد تمسخر قرار گرفت، ساری در این خصوص ادامه داد:

به این دلیل گابیادینی را تعویض کردم که نیاز داشتیم تغییر تاکتیک بدهیم و او برای تاکتیکی که مد نظر داشتم مناسب نبود، امیدوارم این مسئله روی او تاثیر منفی نگذارد چراکه این تعویض، تعویض تاکتیکی بود و ربطی به عملکرد او در این دیدار نداشت. ورود مرتنس به عنوان شماره ۹ کاذب به این دلیل انجام شد که بتوانیم مدافعین مرکزی آن‌ها را به حرکت در آوریم و بتوانیم با باز کردن دفاع حریف موقعیت سازی کنیم، مرتنس در این پست به خوبی کار کرد، او توانایی بازی در این پست را دارد ولی بازی به عنوان مهاجم سنتی برای او دشوار خواهد بود. احساس می‌کنم بیش از حد باز بازی کردیم و به همین دلیل نمی‌توانستیم پاس‌های آن‌ها را قطع کنیم. همچنین در دفاع به سادگی توپ‌ها را از دست می‌دادیم، هرچند که این مکلات، مشکلاتی اساسی نیستند اما باید آن‌ها را برطرف کنیم. هوا بسیار مرطوب بود و احساس می‌کردم در اواخر بازی قدرت گام برداشتن هم نداریم، علاوه بر آن اشتباهات زیادی داشتیم اما در یک سوم پایانی این دیدار توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم، با این حال باید بیشتر تمرین کنیم و اشتباهاتمان را بر طرف کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوری بعضی اسامی رومینوسید که مثل ساری ویاساکی که آدم فکر می کنه یک ایرانی هست مربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج