۴۰۵۴۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حقایق جدید درباره یک دستگیری سینمایی

در حالی که هفته گذشته خبر بازداشت سیدمحمد امامی تهیه کننده سریال “شهرزاد” و سرمایه گذار آثاری سینمایی نظیر “ابد و یک روز”، “تابو”، “خوب بد جلف” و “کاناپه” به دلیل دخالت در فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شده بود. حالا یک نماینده مجلس حقایق تازه ای درباره فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرده است.

خبرگزاری خانه ملت: در حالی که هفته گذشته خبر بازداشت سیدمحمد امامی تهیه کننده سریال "شهرزاد" و سرمایه گذار آثاری سینمایی نظیر "ابد و یک روز"، "تابو"، "خوب بد جلف" و "کاناپه" به دلیل دخالت در فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شده بود. حالا یک نماینده مجلس حقایق تازه ای درباره فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرده است.

امیرخجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به ما گفت: با توجه به اینکه قریب به ۸ هزار میلیارد تومان تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است، تحقیق و تفحص را با قاطعیت در مجلس پیگیری خواهیم کرد و به طور حتم باید متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شوند.

خجسته با بیان اینکه تعدادی از افراد دخیل در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مراجع قضایی دستگیر شدند، افزود: افراد دیگری هم به همین زودی دستگیر خواهند شد، البته که دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود جدی داشته‌اند و باید از اقدامات دستگاه‌های نظارتی از جمله سیستم قضایی تشکر کرد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با تاکید بر تعیین تکلیف تخلفات صورت گرفته درصندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: چرا باید در خصوص قشر معلمان که به طور حتم در حق آنها کوتاهی هایی صورت گرفته است، چنین اتفاقاتی رخ داده و تخلفاتی صورت گیرد؟ البته مسائل، مشکلات و تخلفات موجود در برخی بانک‌ها هم به طور حتم پیگیری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید پدرشونو دربیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج