۴۰۵۷
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

گزارش تصویری

گلف R۳۲، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان

فولکس‌واگن با عرضه گلف R۳۲ ثابت کرد که دنیای خودروهای اسپرت هم می‌تواند از مصرف سوخت زیاد و آلودگی دور باشد. این خودرو با حداکثر سرعت ۲۷۰کیلومتر بر ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

مدل R۳۲ که قویترین خودروی گلف لقب گرفته، در سال ۲۰۰۷ / ۱۳۸۶ طراحی و پس از بررسی‌های نهایی در پاییز ۲۰۱۰ / ۱۳۸۹ به بازار عرضه شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی فولکس‌واگن، این خودرو با داشتن موتور ۶ سیلندر به حجم ۳۲۰۰ سی‌سی، قدرتی معادل ۳۷۰ اسب بخار را دارد، برای رسیدن از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۵ ثانیه نیاز دارد و حداکثر سرعتش ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است. (برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ می‌توانید گزینه دانلود عکس را که در گوشه پایین-چپ تصاویر فوق می‌بینید، انتخاب کنید).

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان

با این مشخصات، R۳۲ قوی‌ترین و پربازده‌ترین خودروی گلف لقب گرفته است. مصرف سوخت این خودرو برای پیمودن ۱۰۰کیلومتر فقط ۸.۵ لیتر است و از آن جالب‌تر، میزان تولید گاز دی‌اکسیدکربن است که ۱۹۹ گرم در مترمکعب است.

موتور این خودرو که TSI نام دارد، به یک توربوشارژ و یک سیستم پیشرفته تزریق سوخت یا انژکتور مجهز است و با صدایی مشابه انواع کلاسیک، لذت وجذابیت زیادی دارد. نیروی حاصل از کارکرد این موتور از طریق یک جعبه‌دنده DSG به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود (۴WD). جعبه‌دنده این خودرو قابلیت ۶ دنده دستی و ۷ دنده خودکار را دارد که انتخاب هر وضعیت به آسانی توسط راننده امکان‌پذیر است.

سیستم انتقال قدرت به هر ۴ چرخ در این خودرو ۴MOTIONنام دارد و کاملا هوشمند عمل می‌کند. از امکانات رفاهی دیگر آن می‌توان به سیستم کنترل پایداری ESP،کیسه‌های هوای ایمنی ۸ تایی،سیستم پخش صوتی وتصویری حرفه‌ای، رینگ‌های ۱۹ اینچی، تایر ۲۹۵ در عقب و تایر ۲۳۵ در جلو اشاره کرد.

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان

طراحی داخل این خودرو نشانگر خودرویی کاملا آلمانی است. قرار گرفتن کلید چراغ‌های جلو در کنسول سمت چپ و داشتن فرمان توپول و دوخت پارچه و چرم نشانگر این مطلب است. داشبورد طراحی زیبا و جذابی دارد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است.قیمت این خودرو در کشور تولیدکننده ۵۰هزار یورو است که با توجه به امکانات آن کاملا مناسب است.

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گلف R32، قوی‌ترین هاچ‌بک جهان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج