۴۰۶۹۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی: به محرم گفتم دور مربیگری را خط بکش!

کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان از مسئولان این باشگاه خواست بازی خداحافظی باشکوهی برای محرم نویدکیا برگزار کنند.

ورزش سه: محمود کریمی درباره خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال، مسائلی که در این باره پیش آمده، احتمال ورود او به عرصه مربیگری و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی داشته است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

همه چیز غیرمنتظره بود

تصمیم محرم نویدکیا برای خداحافظی از فوتبال کاملا ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی بود. او چند ساعت مانده به بازی با ذوب آهن اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و طبیعی بود در چنین شرایطی مراسمی در خور شأن او برگزار نشود. در نهایت هم دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد.

نتوانستم منصرفش کنم

فردای بازی با ذوب آهن و پس از اتفاقاتی که در مراسم خداحافظی نویدکیا رخ داد، با او تماس گرفتم و دقایقی هم کلام شدیم. به محرم گفتم تو می‌توانستی تا آخر فصل بازی کنی و بعد از آن بروی اما قبول نکرد. او می‌گفت همیشه دوست داشته مقابل ذوب آهن از فوتبال خداحافظی کند و وقتش رسیده بود. به هرحال تصمیمش را گرفته بود و من هم هرچه به او اصرار کردم نتوانستم منصرفش کنم.

انتظار برای بازی خداحافظی

محرم نویدکیا بزرگترین شخصیت برای باشگاه سپاهان است که در سال‌های گذشته زحمات زیادی را کشیده و اگر قرار است از فوتبال برود، باید مراسمی در خور شأن او برگزار شود. قطعا حالا که او در باشگاه نیست بیشتر متوجه می‌شوید که چه زحماتی کشیده و بی‌تردید جای خالی‌اش احساس می‌شود. از باشگاه سپاهان انتظار داریم برای محرم که خاطرات خوبی را در ذهن هواداران سپاهان رقم زده یک بازی خداحافظی باشکوه برگزار کند. این کمترین انتظاری است که می‌توانیم از باشگاه سپاهان داشته باشیم.

مدیران سپاهان بی‌معرفتی کردند

در سال‌های گذشته همواره حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره نویدکیا و دخالت‌هایش وجود داشته؛ در صورتی که او همواره هدفی جز کمک کردن به سپاهان نداشته است. اگر من بخواهم محرم را در یک جمله توصیف کنم می‌گویم او یک انسان صادق است که هیچ موقع برای منافع شخصی کاری را انجام نداده؛ حتی پارسال که مسائلی را مدیران باشگاه برایش رقم زدند، به خواست خودش نبود. مدیران باشگاه از او درخواست کمک کرده بودند اما حمایتش نکردند و این اوج بی‌معرفتی بود.

می‌خواستند محرم را خراب کنند

در دورانی که علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل در سپاهان حضور داشت و خودم هم دستیار زلاتکو کرانچار بودم، از محرم چه در بعد فنی و چه در بعد مدیریتی کمک خواستیم و اتفاقا با حمایت‌های او بود که توانستیم در فینال جام حذفی، پرسپولیس را شکست دهیم و به عنوان قهرمانی برسیم. متاسفانه عده‌ای می‌خواستند محرم را خراب کنند؛ اما مردم می‌دانند که او چه کرده و چقدر برای سپاهان مفید و موثر بوده است.

نویدکیا دور مربیگری را خط بکشد

من همیشه به محرم می‌گویم که بهتر است او دنبال مربیگری نرود. نویدکیا یک مدیر خوب است و بهتر است اگر می‌خواهد در فوتبال بماند، به عنوان مدیر به فعالیتش ادامه دهد و این چنین به شهر خودش خدمت کند. من چند سال سابقه فعالیت مربیگری دارم و می‌دانم چه شرایط سختی وجود دارد. قطعا محرم در مدیریت ورزشی موفق‌تر از مربیگری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج