۴۰۷۱۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هواداران اینتر: ایکاردی برای ما مرده است!

هواداران دو آتشه اینتر می گویند که با تصمیم باشگاه مبنی بر باقی ماندن ایکاردی به عنوان کاپیتان مخالفند و او از نظر آن ها یک شخص مرده است مگر اینکه کتاب هایش را از تمام کتاب فروشی ها جمع کند.

وبسایت نود: پس از اظهار نظرهای ایکاردی در کتاب زندگینامه خود در باره هواداران دو آتشه اینتر موسوم به کوروا نورد، اوضاع و احوال هواداران اینتر و ایکاردی اصلا جالب نیست و داستان حتی تا حمله به ماشین وی و فرار ایکاردی از خانه اش زیر نظر نیروهای امنیتی میلان هم پیشروی کرده است. این مساله از باز پس دادن پیراهنی که ایکاردی به سمت هواداران پرت کرده بود باز می گردد؛ یعنی پس از شکست ۳ بر ۱ اینتر برابر ساسولو.

پس از پنالتی که ایکاردی در بازی هفته گذشته از دست داد و سپس منتشر شدن کتاب وی، او هم اکنون به منفورترین چهره در میان کوروا نورد تبدیل شده است. نماینده اولترافن های اینتر می گوید:

با تصمیم باشگاه کاملا مخالفیم. آن ها باید دلیل این کار را توضیح بدهند. اگر مشکلی هست ما آن را بررسی می کنیم. رابطه ما با ایکاردی؟ صحبت های او نه ترجمه بوده که اشتباه شده باشد و نه از روی فشار. او کاملا با میل شخصی خود آن ها را به زبان آورده است. او مثل یک بچه رفتار می کند. صحبت های او توهینی جدی به همه ماست. هیچ فردی نمی تواند هوادار تیمش را مسخره کند یا به چشم یک احمق به او نگاه کند و به فکر درمانش باشد. برای چه؟ چون بلد است به توپ ضربه بزند؟
او ادامه داد:

ایکاردی برای ما مرده است. مگر اینکه تصمیم بگیرد حرفش را پس گرفته و کتاب هایش را از تمام فروشگاه ها جمع کند. آن وقت شاید مساله حل بشود. او چند روز پیش مرا دید و با خوشرویی با من صحبت کرد و نفرتش را پنهان می کرد. او بزدل است. یک مرد نباید اینگونه باشد. از صحبت های زانتی ممنونم. او تجربه زیادی دارد و همه ما را می شناسد. او همیشه به هواداران احترام می گذاشت. ما هیچوقت نمی خواهیم با بازیکنان برای شام بیرون برویم. ما فقط یک رابطه خوب هوادار - بازیکن را خواستاریم. قطعا جلسه ای با مدیر باشگاه برگزار خواهد شد و پس از آن خواهیم دید چه پیش می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج