۴۰۷۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیون ۰-۱ یوونتوس؛ پیروزی با درخشش اسطوره

دو تیم در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که یووه با ۴ امتیاز صدرنشین گروه است و لیون با ۳ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

وبسایت نود: دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بهترین خبر ممکن برای هوادارن لیون بازگشت لاکازت به ترکیب این تیم بود.

دو تیم با ارائه دیداری محتاطانه به آب و آتش نزدند و یوونتوس با ارائه دیداری تدافعی اجازه ایجاد موقعیت خطرناک را به لیون نداد، در دقایق نخست این دیدار هر یک از دو تیم با حفظ توپ سعی در مسلط شدن بر بازی را داشتند و لیون از این حیث نسبت به یووه برتری نسبی داشت، با این حال مهمترین اتفاق نیمه نخست این دیدار در دقیقه ۳۵ رخ داد، لئوناردو بونوچی در محوطه جریمه مرتکب خطا شد تا داور این دیدار اعلام پنالتی کند تا لاکازت پشت این توپ قرار بگیرد.

دقیقه ۳۵: الکساندر لاکازت پشت توپ قرار گرفت تا زننده ضربه پنالتی باشد، ضربه این بازیکن فرانسوی به سمت راست دروازه رفت اما بوفون با شیرجه ای تماشایی موفق شد این ضربه را راهی کرنر کند.

پس از پنالتی از دست رفته برای لیون، بار دیگر بازی به شرایط قبل بازگشت و نیمه نخست این دیدار با شرایطی خسته کننده با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

لیون 0-1 یوونتوس؛ پیروزی با درخشش اسطوره

نیمه دوم این دیدار با شرایطی مشابه با نیمه نخست پی گرفته شد تا اینکه در دقیقه ۵۴ لمینا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا یوونتوس این دیدار را ۱۰ نفره ادامه دهد، پس از این اتفاق، بازیکنان لیون بیش از پیش بر توپ و میدان مسلط شدند و موفق شدند حملات خطرناک تری را روی دروازه یووه ایجاد کنند. لیون با ارائه نمایشی بهتر موفق شد حملات خطرناکی را ترتیب دهد.

دقیقه ۶۴: لاکازت با حرکتی انفرادی به قلب دفاع یوونتوس زد و از زاویه تقریبا بسته به توپ ضربه زد که بوفون موفق شد این توپ را مهار کند.

دقیقه ۷۱: بازیکنان لیون صاحب ضربه آزاد شدند و روی این ضربه تولیسو در موقعیتی فوق العاده از فاصله چند متری دروازه با ضربه سر دروازه بوفون را تهدید کرد اما بار دیگر دروازه بان کهنه کار یوونتوس ناجی بیانکونری شد تا بازی همچنان با حساب ۰-۰ در جریان باشد.

دقیقه ۷۶: پاس دنی آلوز در گوشه محوطه جریمه به کوادرادو رسید و این بازیکن با حرکتی استثنایی موفق شد مدافع پیش رویش را از جریان بازی خارج کند و از زاویه‌ای بسته به توپ ضربه بزندکه با اشتباه فاحش دروازه بان لیون این توپ بر خلاف جریان مسابقه به گل نخست یوونتوس تبدیل شد.

در ادامه این دیدار بازیکنان لیون به دامنه حملات خود افزودند و موفق شدند موقعیت‌های نصفه و نیمه ای به دست آورند اما بوفون مهم‌ترین سد پیش روی بازیکنان لیون بود تا در نهایت بازی با حساب ۱-۰ به سود یووه به پایان برسد.

لیون 0-1 یوونتوس؛ پیروزی با درخشش اسطوره
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج