۴۰۷۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نوت ۷ خود را در فرودگاه ها تعویض کنید

سامسونگ نسبت به برپایی ایستگاه های تعویض در فرودگاه ها اقدام کرده است. دارندگان گلکسی نوت ۷ می توانند در این ایستگاه ها یا گوشی خود را با یک گوشی جدید تعویض کنند یا با پس دادن نوت ۷ خود، مبلغ پرداختی را باز پس گیرند.

وب سایت تک شات: چندی پیش سامسونگ تولید گلکسی نوت ۷ را به دنبال مشکلاتی که انفجار باتری های این محصول ایجاد کرد متوقف کرده است، اما هنوز گلکسی نوت ۷ در دست تعدادی از کاربران است که نسبت به تعویض آن اقدام نکرده اند. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید، با توجه به اینکه همراه داشتن این فبلت در سفرهای هوایی در چند کشور ممنوع اعلام شده است، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعویض این گوشی اقدام کنید.
نوت 7 خود را در فرودگاه ها تعویض کنید
به همین دلیل و با هدف کمک به مسافران برای همراه داشتن اسمارت فونی که حمل آن در هواپیما مجاز است، سامسونگ نسبت به برپایی ایستگاه های تعویض در فرودگاه ها اقدام کرده است. دارندگان گلکسی نوت 7 می توانند در این ایستگاه ها یا گوشی خود را با یک گوشی جدید تعویض کنند یا با پس دادن نوت 7 خود، مبلغ پرداختی را باز پس گیرند.

تا این لحظه، سامسونگ ارایه این سرویس را بصورت رسمی فقط در استرالیا اعلام کرده است ، اما در گزارش ABC News از سانفرانسیسکو نیز آمده است که سامسونگ در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو ایستگاه هایی را دایر کرده است تا به مشتریان کمک کند گوشی های نوت 7 خود را پیش از سفر تعویض کنند. اگر کاربران گوشی خود را با یک گوشی جدید در فرودگاه تعویض کنند، سامسونگ در انتقال تمامی اطلاعات موجود بر روی نوت 7 به روی گوشی جدید نیز خدمات لازم را به مشتریان ارایه می دهد تا هیچیک از اطلاعات ذخیره شده کاربران از دست نرود.

به گزارش Cnet، ایستگاه های تعویض گوشی سامسونگ همچنین در کره جنوبی مستقر شده اند و این کمپانی قصد دارد این طرح را در تمامی فرودگاه های پر تردد در سراسر دنیا اجرا کند. این ایستگاه پیش از مراکز بازرسی در فرودگاه ها نصب شده اند تا اگر در حین بازرسی همراه داشتن گلکسی نوت 7 مانع پذیرش مسافر شد، مسافران بتوانند نسبت به تعویض گوشی خود اقدام کرده و به سفر ادامه دهند.
بنابراین می توان گفت پیام اصلی تمامی این اقدامات این است که دارندگان گلکسی نوت 7 باید در اسرع وقت نسبت به تعویض گوشی خود اقدام کنند. اگر قانون ممنوعیت همراه داشتن نوت 7 در سفرهای هوایی در مدتی که شما در تعطیلات به سر می برده اید صادر شده است، نگران نباشید و با خیال راحت به یکی از ایستگاه های سامسونگ که در فرودگاه مستقر هستند مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      واقعا تعهدشون قابل ستایشه
      بد نیست تولید کننده های کشور ما از جمله خودروسازان هم یاد بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج