جاباما
۴۰۹۳۰۱
۵۰۶۰
۵۰۶۰
پ

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین

در این نوشته از ترکیب کردن برخی خودروها نمونه‌هایی را تولید کرده‌ایم که امیدواریم دپارتمان‌های تحقیق و توسعه‌ی خودروسازها توجه کافی را به آن‌ها نشان دهند!

وب‌سایت پدال - شاهین احمدزاده: اگر کره‌ی بادام‌زمینی و مربا چیزهای خوبی باشند پس ترکیب کردن دو چیز خوب می‌تواند چیزی بهتر از هر دو تا را تولید نماید!
پس با همین پس‌زمینه‌ی ذهنی ما برخی از دیوانه‌وارترین ترکیب‌ها را به شما نشان خواهیم داد! در این نوشته از ترکیب کردن برخی خودروها نمونه‌هایی را تولید کرده‌ایم که امیدواریم دپارتمان‌های تحقیق و توسعه‌ی خودروسازها توجه کافی را به آن‌ها نشان دهند!
دوجی رِنِکَت

دوج چلنجر هلکت+جیپ رنگید

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
بدنه‌ی نسبتاً کوچک جیپ رنگید عموماً پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۴ لیتری توانای آن را پنهان می‌کند. خب آن را در دوج قرار دهید هرچند برند خواهر جیپ پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژر خود را در چلنجر هلکت گذاشته است.
به منظور از عهده برابر این قدرت بسیار زیاد (۴ برابر قدرت پیشرانه اصلی) رِنِکَت سیستم تعلیق اسپورت و سایر جزئیات خاص را داشته و چراغ‌های آن نیز جالب و بامزه هستند.

آریل شیرون

آریل نومد+بوگاتی شیرون

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
بوگاتی شیرون یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیاست؛ اما شیرون به خاطر کیلوهای اضافی بدنه سریع‌ترین لپ تایم را به ثبت نمی‌رساند. هرچند وقتی این خودرو را با اسکلت آریل نومد ترکیب کنید به‌طور باورنکردنی‌ای همه‌ی این مسائل حل خواهد شد.
با حداقل وزن بدنه و شاسی لوله‌ای تنها شواهد حضور روح شیرون در این خودرو جلوپنجره‌ی نعل اسبی و چراغ‌های چهارتایی جلو به همراه پیشرانه‌ی W۱۶ در عقب است.

ب‌ام‌و اکتیو CSL تورر

ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر+ب‌ام‌و 3.0 CSL بت موبیل

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
طرفداران ب‌ام‌و با دیدن سری ۲ اکتیو تورر دیفرانسیل جلو شاید ناراحت شده باشند. هرچند اگر این خودرو به نوعی محوتر شود طرفداران نگرانی کمتری خواهند داشت.
این خودرو به عنوان مبنای اکتیو CSL تورر عمل کرده و شاهد ترکیبی جالب از این خودرو و مدل اسطوره‌ای مسابقه‌ای CSL بت موبیل هستیم. شعله‌های خارج شده از خروجی‌های اگزوز کناری به اندازه‌ی رنگ‌آمیزی خودرو تماشایی خواهند بود.

لندمارتین DB-فندر

استون مارتین DB11+لندروور دیفندر سری 1

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
نگاهی به آخرین مدل استون مارتین DB۱۱ بیندازید. احتمالاً با خود فکر خواهید کرد که بله خودروی خوبی است اما آیا می‌تواند راهی کوه شود؟
خب معلوم است که نمی‌تواند! اما لندمارتین DB-فندر ما همه‌ی خوبی‌های DB۱۱ را با توانایی‌های دیفندر ترکیب کرده است. خب سقف قدیمی جداشدنی این خودرو هنوز هم بهتر از طراحی DB۱۱ به نظر می‌رسد.

آئودی رومئو RS74C

آئودی RS7+آلفارومئو 4C

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
پاگانی مثال بارز ترکیب زیبای مهندسی آلمانی و زیبایی ایتالیایی است. شما مطمئناً ایده‌ی خاص خود را درباره‌ی ترکیب دو خودروی سریع آئودی RS۷ و زیبای آلفارومئو ۴C خواهید داشت.
صرف‌نظر از همه‌ی موارد، جلوپنجره‌ی برجسته‌ی سپر مانند و ورودی‌های هوای جانبی قرض گرفته شده از ۴C قطعاً ترکیبی جالب را با مهندسی آلمانی ایجاد نموده‌اند. البته شاید ترمزهای آلفا برای نگه‌داشتن مدل سبک‌وزن ۴C کافی باشند اما قطعاً در این خودرو به زحمت خواهند افتاد.

لافیات 124 آپرتا

فراری لافراری+فیات 124

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
زیبایی خیره کننده، استایل دو درب چشمگیر، رنگ قرمز برجسته و… برای گیج شدن کافی هستند. ترکیب دو خودروی لافراری و ۱۲۴ زمان بیشتری برای درک کردن نیاز خواهد داشت هرچند پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۹۵۰ اسب بخاری به این معنی است که زمان زیادی برای رسیدن به سرعت های بالای ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیاز نخواهید داشت. علاوه بر این موارد این خودرو سقف ندارد.

تسلا مدل 350R

تسلا مدل 3+فورد موستانگ GT350R

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
خودروهای الکتریکی مثل تسلا مدل ۳ شاید برای حفظ کره زمین مناسب باشند اما ماشین بازهای واقعی علاقه‌ی چندانی به آن‌ها نشان نمی‌دهند. هرچند می‌توان جلوپنجره و چراغ‌های گیرای موستانگ GT۳۵۰R را نگه داشت و این موارد را با تسلا ترکیب نمود.
به منظور افزایش جذابیت این خودرو کاپوت طویل‌تر شده تا حضور پیشرانه‌ی ۸ سیلندر حجیم را شبیه‌سازی کند اگرچه که در واقعیت این بخش پنهان شده زیرا پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب قرار داده شده است.

آئودی R8S1

آئودی R8 V10+آئودی S1

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
کوچک‌ترین خودروی پرفورمنس آئودی را با سریع‌ترین سوپرکار این شرکت یعنی R۸ ترکیب کرده و شاهد تولد R۸S۱ یا S۱R۸ یا هر چیز دیگر باشید! هر چه می‌خواهید آن را بنامید اما این ترکیب فاصله محوری کوتاه و قدرت عظیم پیشرانه V۱۰ یکی از سریع‌ترین و کوچک‌ترین خودروهای بازار را ایجاد خواهد کرد. اگر مسابقات رالی گروه B دوباره از سر گرفته شود R۸S۱ می‌تواند یک کاندیدای بالقوه و یادآور پژو ۲۰۵ T۱۶ و رنو ۵ توربو باشد.

لامبورگینی چنتناری-002

لامبورگینی چنتناریو+لامبورگینی LM002

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
اگر با دیدن لامبورگینی چنتناریو به این فکر می‌افتید که "بله خیلی جذاب است اما اگر خواص آئرودینامیک یک قلعه‌ی کوچک را داشت خیلی بهتر می‌شد" پس باید گفت که خوش‌شانس هستید.
ما این خودروی ۱۲ سیلندر چهارچرخ محرک را با آفرودر نمادین LM۰۰۲ ترکیب کرده‌ایم. درحالی‌که LM۰۰۲ با ارتفاع بالاتر و لاستیک‌های خاص برای آفرود طراحی شده، چنتناری-۰۰۲ ما به خوبی برای جلب‌توجه آماده شده است.

فولکس‌واگن گلف باگی

فولکس‌واگن گلف R+فولکس‌واگن بیچ باگی

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
گلف نماد ایمنی و راحتی صنعت خودرو محسوب می‌شود اما از نظر جذابیت و هیجان در این درجه نیست؛ اما کمتر کسی است که در بیچ باگی احساس لذت فراوان نداشته باشد. قطعات گلف R ۳۰۰ اسب بخاری را در بیچ باگی قرار داده‌ایم و شاهد چیزی هستید که شبیه یک کوسه‌ی گرسنه است.

مرسدس-ای ام جی GT6x6

مرسدس-ای ام جی G 63 6×6 +مرسدس-ای ام جی GT R

خودروهایی با دو چهره؛ نیمی هیولا و نیمی ماشین
مرسدس-ای ام جی G۶۳ ۶×۶ یک غول آفرود تمام عیار است. با قدرت ۵۳۶ اسب بخاری و وجود ۶ چرخ، حرکت با این خودرو در شن و صحرا همانند پیاده‌روی در خیابان است؛ اما "خیلی" همیشه "کافی" نیست! نظرتان چیست که این خودرو را یک رده ارتقا دهیم؟ خیلی ساده! بدنه‌ی خودرو را با سوپرکار مرسدس-ای ام جی GT جایگزین کنید تا جذابیت این غول باز هم افزایش پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج