۴۰۹۵۹۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

۱۴ نفر متهم به اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با اشاره به اینکه بازداشت زنجیره‌وار مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه خواهد داشت، از لیست ۱۴ نفره متهمان به اختلاس در این صندوق خبر داد.

خبرگزاری خانه ملت: سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با اشاره به اینکه بازداشت زنجیره‌وار مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه خواهد داشت، از لیست ۱۴ نفره متهمان به اختلاس در این صندوق خبر داد.
حسین مقصودی با بیان اینکه اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مشخص می‌شود، گفت: اکنون اسامی ۱۴ فردی که در این اختلاس دست داشته‌اند را در اختیار دارم که تاکنون اسامی ۷ نفر آن‌ها افشا شده؛ لذا بازداشت زنجیره‌وار مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص دستگیری این افراد توضیح داد: به‌یقین افراد بازداشت شده اعتراف‌هایی داشته‌اند؛ درواقع گزارشاتی از وزارت اطلاعات، قوه‌قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور دراین خصوص ارائه و جمع‌آوری شده است.

وی در توضیح ارتباط یک تهیه‌کننده با صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: تهیه‌کنندگان یک سریال به صندوق ذخیره فرهنگیان مقروض بودند. طی بررسی‌ها نیز مشخص است که آنها بدهی خود را از طریق واگذاری یک زمین پرداخت کرده اما طبق مدارک موجود مبلغ ریالی زمین واگذارشده از بدهی آنها پایین‌تر است درواقع باید دلیل بازداشت آقای الف را تا این لحظه "نحوه پرداخت بدهی خود به صندوق" بدانیم.

مقصودی با بیان اینکه تخلفات منتسب به صندوق ذخیره فرهنگیان بارها از سوی وزیر سابق آموزش و پرورش تکذیب شد، ضمن آنکه وی به درخواست‌های استعفا نیز توجه نکرد اما در نهایت مجبور به پذیرفتن درخواست فراکسیون امید در این زمینه شد، گفت: فانی باید با در کوتاهترین مدت و بی‌تأمل با موضوع اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد می‌کرد اما بجای برخورد، گزینه «کتمان» را انتخاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      این رفتار میراث شوم دوران احمدی نژاد است

    • ali

      دیگه حتی حوصله نظر دادنم نداریم ما ملت
      اونایی که باید بشنون کر شدن
      مام با بدبختی زندگی میکنیم . اختلاسم طبیعی شده دیگه
      وای به فردای ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج